معاون صنایع دستی استان کرمان:
برپایی بازارچه های نوروزی صنایع دستی در ۱۲ نقطه استان کرمان

کاظم حسین زاده با بیان اینکه بازارچه های نوروزی صنایع دستی در ۱۲ نقطه از استان که قابلیت جذب گردشگر را دارند، برگزار خواهند شد، گفت: در این بازارچه ها بیش از ۴۰۰ غرفه در اختیار هنرمندان و صنعتگران قرار داده می شود تا بتوانند تولیدات خود را در ایام نوروز از این طریق معرفی و عرضه کنند.
کرمان

به گزارش سپهر بردسیر، کاظم حسین زاده در گفتگویی با بیان اینکه برپایی بازارچه های نوروزی صنایع دستی را برای ایام نوروز در سطح استان برنامه ریزی کرده ایم، گفت: این بازارچه ها در ۱۲ نقطه از استان که قابلیت جذب گردشگر را دارند، برگزار خواهند شد.

معاون صنایع دستی استان کرمان ادامه داد: در این بازارچه ها بیش از ۴۰۰ غرفه در اختیار هنرمندان و صنعتگران قرار داده می شود تا بتوانند تولیدات خود را در ایام نوروز از این طریق معرفی و عرضه کنند.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی شده است بازارچه های نوروزی صنایع دستی در دوازده نقطه کرمان، سیرجان، بم، رفسنجان، زرند، انار، شهداد، باغ شاهزاده ماهان و … برپا شوند، اظهار کرد: نمایشگاه های نوروزی صنایع دستی با رعایت دستور العمل و شیوه نامه های بهداشتی که از طریق ستاد ملی کرونا اعلام شده است، برگزار می شود.

حسین زاده با اشاره به اینکه احتمالا این نمایشگاه ها از تاریخ دوم فروردین ماه برگزار خواهند شد، تصریح کرد: برخی از شهرستان ها که ظرفیت و شرایطشان محیا باشد، می توانند بازارچه های نوروزی خود را از قبل از نوروز برگزار کنند و ما این مسئله را در اختیار شهرستان ها قرار داده ایم؛ چرا که شهرستان ها در حال برنامه ریزی و فراهم کردن مقدمات اجرای برپایی بازارچه ها هستند.

معاون صنایع دستی خاطر نشان کرد: ما فراخوانی را تنظیم خواهیم کرد و از طریق این فراخوان اعلام می کنیم که کسانی که در حوزه صنایع دستی فعال هستند و پروانه تولید صنایع دستی دارند از هر استانی که هستند، می توانند در این بازارچه ها شرکت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار