رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خبر داد؛
برگزاری بیش از ۵۰۰۰ برنامه در دهه فجر در استان کرمان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: پیش بینی می شود بیش از ۵۰۰۰ برنامه در استان کرمان در دهه فجر برگزار شود که شامل برنامه های فرهنگی، هنری، تبلیغی، مراسم، محافل قرآنی و ... است.
دهه ی فجر
 

به گزارش آسمان بردسیر، ایسنا نوشت: حسین انجم شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در جلسه ستاد دهه فجر استان کرمان اظهار کرد: پیش بینی می شود بیش از ۵۰۰۰ برنامه در استان کرمان در دهه فجر برگزار شود که شامل برنامه های فرهنگی، هنری، تبلیغی، مراسم، محافل قرآنی و … است.

 

وی با تاکید بر ایجاد فضای شادابی و نشاط در دهه فجر و فضاسازی و تبلیغات میدانی افزود: با توجه به تاکید بر مردمی بودن برنامه های دهه فجر، کمیته مردمی، اصناف، تشکل های دینی و هیئت های مذهبی در راستای مردمی بودن برنامه ها فعالیت دارند.

 

انجم شعاع بیان کرد: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب های مختلف، جهاد تبیین و پاسخگویی به شبهات، اجرای برنامه های امیدآفرین و وحدت بخش، تبیین جایگاه و نقش ولایت و رهبری در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی از محورهای برنامه های دهه فجر امسال است.

 

همچنین سیروس نیک بخش رئیس انجمن زرتشتیان کرمان در این جلسه با اشاره به آذین بندی مکان های تحت تصدی این انجمن در دهه فجر گفت: در ایام دهه فجر بازدید از موزه مردم شناسی و آتشکده کرمان رایگان است.

 

طباطبایی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان نیز با اشاره به اجرای ۷۰ برنامه کمیته بانوان در دهه فجر در سطح استان اظهار کرد: برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع گفتمان انقلاب اسلامی، جوانان و رهبری؛ مسابقه کتابخوانی و عکاسی، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بانوان و … از جمله این برنامه ها است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار