فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان :
برگزاری ۲۰۰ برنامه شاخص و محوری در دهه فجر

فرمانده سپاه استان کرمان گفت : در دهه فجر امسال ۲۰۰ برنامه شاخص و محوری در استان کرمان برگزار می‌شود.
معروفی

به گزارش سپهر بردسیر ، سردار حسین معروفی  در جلسه ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر استان کرمان که با حضور استاندار در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: از اهتمام جدی برای برگزاری مراسم ایام الله دهه فجر و تبیین دستاوردهای انقلاب تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بر امیدآفرینی در جامعه در مقابل دشمن تاکید دارند گفت: هدف دشمن ایجاد انشقاق بین ملت و نظام بوده و دهه فجر بهترین فرصت برای استحکام بخشی در جامعه است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه هدف انقلاب اسلامی باید برای جهانیان تبیین شود افزود: ایران ظرفیت‌های عظیمی دارد و محور وحدت در دنیا است و ملت ایران یک ملت هوشمند هستند که در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی به‌خوبی وارد عمل شدند.

وی با اشاره به اینکه مردم در مراسم سالگرد حاج قاسم به‌خوبی نشان دادند که انقلاب اسلامی زنده و پویا است بیان کرد: نهضت تبیین انقلاب باید در کشور ایجاد شود و این خواسته مقام معظم رهبری است.

معروفی با بیان اینکه حقیقت‌های انقلاب باید به مردم گفته شود و جهاد تبیین در اولویت تمام پایگاه‌های بسیج در سراسر استان کرمان است افزود: 200 برنامه شاخص و محوری توسط سپاه ثارالله استان کرمان در دهه فجر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توزیع بسته‌های معیشتی و برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه در برنامه‌های دهه فجر امسال است گفت: تعدادی از پروژه‌های آبرسانی به مناطق محروم در دهه فجر افتتاح می‌شود که افتتاح این پروژه‌ها باعث امیدآفرینی می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از اعزام گروه‌های جهادی به جنوب و شرق استان کرمان و خدمت به محرومان در ایام الله دهه فجر خبر داد و افزود: نسل جوان کشور باید بداند که ما کجای کار قرار داشتیم و امروز به چه جایگاهی رسیده‌ایم و عزت و اقتدار نظام اسلامی و دستاوردهای انقلاب باید برای نسل جوان کشور تبیین شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار