مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان خبر داد:
برگزاری 19 برنامه محوری به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در استان کرمان/شعار امسال هفته مقاومت “ما متحد هستیم”

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: بیش از هزار برنامه در ایام سوم خرداد در استان برگزار می‌شود که از این تعداد ۱۹ برنامه محوری است.
مهدوی‌فرد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان

به گزارش آسمان‌بردسیر، تسنیم نوشت: سرهنگ محمود مهدوی‌فرد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: کرمان امروز به‌عنوان پایتخت مقاومت اسلامی مطرح است.

 

وی با اشاره به اینکه در آستانه سوم خرداد سالروز فتح تاریخی خرمشهر قرار داریم، بیان کرد: تاکنون 18 دستگاه استانی برنامه‌های سوم خرداد خود را در سامانه بارگزاری کردند.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان از برگزاری 19 برنامه محوری به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در استان کرمان خبر داد و گفت: بیش از هزار برنامه در ایام سوم خرداد در سطح استان کرمان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه ویژه برنامه ساعت پیروزی، همزمان با سالروز فتح خرمشهر برگزار می‌شود و همزمان ادارات و سازمان‌ها اقدام به پخش سرود از بلندگوهای ادارات می‌کنند، افزود: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کرمان به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شود.

 

مهدوی‌فرد با اشاره به اینکه شعار محوری امسال هفته مقاومت “ما متحد هستیم” در نظر گرفته شده، گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و تجلیل از خانواده شهیدان عملیات بیت‌المقدس در این ایام برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه 43 شهید هوانیروز در استان کرمان وجود دارد که یادواره شهدای هوانیروز نیز برگزار می‌شود، افزود: برای دومین سال متوالی برنامه تجدید عهد جانبازان شیمیایی کل کشور در کرمان و از جوار مزار شهید سپهبد قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به اینکه گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهیدان سراسر استان کرمان و شهدای گمنام روز چهارم خرداد برگزار می‌شود، بیان کرد: اجتماع بزرگ مردم با عنوان سلام فرمانده در روز سوم خردادماه در شهر کرمان و در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) بلوار آیت‌الله خامنه‌ای برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در روزهای سوم و چهارم خردادماه اجرای تئاتر خیابانی تدارک دیده شده که در ادارات، مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد برگزار می‌شود، گفت: یادواره 92 شهید مربی آموزش استان کرمان روز چهارم خردادماه از ساعت 19 در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار