سرپرست فرمانداری بردسیر در دیدار با مسئولان شرکت گهرزمین:
بطور جد پیگیر اشتغال افراد با اولویت بومی خواهیم بود

سرپرست فرمانداری بردسیر در دیدار با مسئولان شرکت گهرزمین گفت : بطور جد پیگیر اشتغال افراد با اولویت بومی خواهیم بود و بر این موضوع تاکید داریم.
فرمانداری بردسیر

به گزارش سپهر بردسیر، حمزه وفایی سرپرست فرمانداری بردسیر در دیدار مسئولین شرکت گهرزمین گفت : بحمدالله با پیگیریهای صورت گرفته و رفع موانع موجود و با ایجاد تسهیلات لازم و همدلی و تعامل و همچنین با همت مدیران شرکت گهر زمین عملیات اجرایی طرح های توسعه فولادی شرکت سنگ آهن گهرزمین در بردسیر آغاز گردید.

وی ادامه داد: با احداث ۲واحد مگا مدول آهن اسفنجی به ظرفیت ۳/۴ میلیون تن درسال، احداث کارخانه ذوب و ریخته گری با ظرفیت ۳ میلیون تن درسال، احداث کارخانه فولاد آلیاژی به ظرفیت۳ میلیون تن درسال و همچنین احداث ۲ واحد نیروگاه سیکل ترکیبی به ظرفیت هرکدام ۵۰۰ مگاوات، بیش از ۱۸۰۰۰ نفر بطور مستقیم و غیر مستقیم در سطح شهرستان مشغول بکار خواهند شد.

وفایی با اشاره به اینکه با بهره برداری از پروژه های گهرزمین ان شاءالله وضعیت بی بدیلی در حوزه ی اشتغال رقم خواهد خورد، بیان داشت : بطور جد پیگیر اشتغال افراد با اولویت بومی خواهیم بود و بر این موضوع تاکید داریم.

سرپرست فرمانداری بردسیر افزود : در صورت اجرای کامل این پروژه در بردسیر تحولات عظیمی در ابعاد مختلف در سطح شهرستان رقم خواهد خورد.

وفایی خاطر نشان کرد : شرکت گهر زمین درصدد است از خط انتقال آب خلیج فارس، آب پروژه های خود را در بردسیر تامین نماید که امیدواریم این مهم هم بزودی محقق شود.

وی در ادامه از همشهریان بردسیری درخواست نمود اخبار اشتغال را تنها از کانال های رسمی فرمانداری و اداره کار دنبال نمایند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار