امام جمعه شهرستان بردسیر :
تاكتیك دشمن، فراموشی و كتمان دستاوردهای انقلاب و كمرنگ نمودن ارزش های آن است

امام جمعه بردسیر گفت: راهبرد اصلی دشمن كتمان و تحریف انقلاب اسلامی است و دو تاكتیك دشمن در مقابل انقلاب اسلامی، فراموشی و كتمان دستاوردهای انقلاب اسلامی و كمرنگ نمودن ارزش های انقلاب است.
امام جمعه بردسیر

به گزارش آسمان بردسیر، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر کرمانی امام جمعه بردسیر در خطبه های نماز جمعه ی این هفته با اشاره به قرار گرفتن در ماه پرفضیلت رجب، گفت: تعبیر بهار معنویت برای این ماه شریف، بسیار عظیم است، خودم و نمازگزاران و مومنان را در استفاده از تك تك لحظه ها در ماه خدا سفارش می کنم.

 

وی  با ذكر فرازی از دعای ماه رجب، كه آمده است”خداوندا، پایان زندگی من را با خوشبختی و سعادت همراه بگردان” ، مومن را همیشه نسبت به عاقبت خویش نگران دانست و افزود: عاقبت به خیری امری است بسیار مهم و ارزشمند كه نگه داشتن آن تا لحظات پایان عمر، نیازمند اراده قوی و آگاهی می باشد.

[pullquote]تاكتیك دشمن در مقابل انقلاب اسلامی، فراموشی و كتمان دستاوردهای انقلاب اسلامی و كمرنگ نمودن ارزش های انقلاب[/pullquote]

حجت الاسلام کرمانی با اشاره به اعدام جاسوس سرشناس انگلیسی ها، از سوابق درخشان و انقلابی وی نام برد و گفت: اكبری شخصی بود كه علاوه بر ۵ سال سابقه حضور در جبهه جنگ، مسئولیت های مهم دولتی و امنیتی در كارنامه خویش داشت اما مورد توجه سرویس های اطلاعاتی انگلیس قرار گرفت و از روی غفلت و ناآگاهی تبدیل به مهره انگلیس می شود و سرانجام به عاقبتی تلخ و عبرت آموز گرفتار شد كه این می تواند درس مهم و مهر تأییدی باشد بر اینكه از خداوند منان بخواهیم تا لحظه آخر عمر، ما را از گمراهی نجات دهد و عاقبت همه ی ما را ختم به خیر گرداند.

 

خطیب جمعه بردسیر با نزدیك شدن به ۱۰ رجب و میلاد با سعادت حضرت امام جواد (ع)، ضمن عرض تبریك و تهنیت این مناسبت، زندگی آن حضرت را كوتاه و با بركت خواند و اظهار داشت: درسی كه از زندگی امام بزرگوار باید گرفت، درس مبارزه با طاغوت و ظالم است كه با عنایت به عمر كوتاه خویش وظیفه اشان را تمام و كمال انجام دادند و به همین دلیل در سنین جوانی آن حضرت را به شهادت رساندند و اینك وظیفه ما هم، در راستای وظایف ائمه اطهار (ع) ایستادگی و مقابله با جنگ نرم و تركیبی دشمنان نظام و انقلاب است.

 

امام جمعه بردسیر اشاره ای هم به ۱۲ بهمن ماه سالروز بازگشت امام خمینی(ره) به كشور ایران داشت و افزود: جشن های دهه فجر و انقلاب را باید باشكوه هرچه بیشتری انجام دهیم زیرا، راهبرد اصلی دشمن كتمان و تحریف انقلاب اسلامی است و دو تاكتیك دشمن در مقابل انقلاب اسلامی را، فراموشی و كتمان دستاوردهای انقلاب اسلامی و كمرنگ نمودن ارزش های انقلاب عنوان كرد.

 

وی با تاكید بر اینكه دهه فجر فرصت بسیار خوب و مناسبی برای جهاد تبیین و مقابله با دشمن است، تصریح كرد: این ایام، ایام الله می باشند و باید با الگوبرداری از خصلت های اهل بیت(ع)، در این ایام دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب را برای افكار مردم روشنگری و تبیین كرد.

 

[pullquote]نور خداوند متعال و معارف قرآن را هرگز نمی توان خاموش كرد [/pullquote]

 

خطیب جمعه بردسیر استمرار اسلام ستیزی اروپاییان و غربیان را در راستای اسلام هراسی و اسلام ستیزی دشمنان بیان كرد و ضمن محكوم كردن اهانت های گستاخانه دولت های غربی به مقدسات، ارزش ها و باورهای دینی مسلمانان، انزجار خود را از اعمال وقیحانه آنان اعلام نمود.

 

حجت الاسلام كرمانی در پایان با تهی خواندن شعار آزادی بیان برای دولت های غربی و سابقه پیشین آنها در توهین به مقدسات از جمله قرآن كریم، ترس دشمنان را در رشد روزافزون دین اسلام در غرب عنوان كرد و گفت: نور خداوند متعال و معارف قرآن را هرگز نمی توان خاموش كرد و قرآن بیشترین کتابی است که در دنیا به فروش می رسد.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار