تامین مالی ۲۰ پروژه استان کرمان از صندوق توسعه ملی

سپهرآناین به نقل ازگزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدمهدی فداکار ظهر امروز در آیین اختتامیه همایش کرمان آیدکس 2024، اظهار داشت: کرمان آیدکس فرصت بی‌نظیری برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان در حوزه‌های مختلف بود.

وی با بیان اینکه در این همایش ایده‌های خوبی ارائه و نگاه متفاوتی نسبت به سرمایه‌گذاری در استان کرمان ایجاد شد که قابل تقدیر است، گفت: در این همایش در حوزه گردشگری، دانش‌بنیان، صنعت و معدن و انرژی‌های تجدیدپذیر پنل‌های خوبی برگزار شد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در همایش کرمان آیدکس 2024 نکات مهمی عنوان شد، ادامه داد: همه آنچه که در این همایش ارائه شده در دبیرخانه همایش در اتاق بازرگانی استان کرمان پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه صندوق توسعه ملی قرار شد که 20 پروژه تامین مالی شود که فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری در استان کرمان است، افزود: از این پروژه‌ها بازدید شده است.

فداکار با اشاره به اینکه استان کرمان در حوزه انرژی‌ خورشیدی ظرفیت خوبی دارد و در صدور مجوز و واگذاری زمین آمادگی داریم، بیان کرد: هزینه زیادی صرف تولید برق در کشور می‌شود در حالی که می‌توان از طریق انرژی‌های تجدیدپذیر بهره‌وری بهتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه گفتمان توسعه و سرمایه‌گذاری در استان باید تقویت شود و همه کمک کنیم تا استانی آباد داشته باشیم، گفت: همایش کرمان آیدکس 2024 یک رویداد مهم برای تحول و توسعه استان کرمان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

آخرین اخبار