در جلسه ی کمیته ی تخصصی کارگروه اشتغال و کارآفرینی شهرستان بردسیر مطرح شد؛
تاکید ویژه فرماندار بردسیر بر لزوم بومی گرایی در پروژه ی گهرزمین بردسیر

در جلسه ی کمیته ی تخصصی کارگروه اشتغال و کارآفرینی شهرستان بردسیر فرماندار بردسیر بر لزوم بومی گرایی در پروژه ی گهرزمین بردسیر تاکید شد.
فرماندار بردسیر

به گزارش آسمان بردسیر، حمزه وفایی سرپرست فرمانداری شهرستان بردسیر در جلسه ی کمیته ی تخصصی کارگروه اشتغال و کارآفرینی شهرستان بردسیر از روند مناسب پروژه شرکت سنگ آهن گهرزمین در شهرستان بردسیر خبر داد و گفت: از پیشرفت و روند رو به رشد پروژه گهرزمین و همچنین از حمایت این مجموعه در سایر فعالیت های اجتماعی شهرستان بردسیر تشکر میکنیم.

 

وی ادامه داد : در خصوص جذب نیرو در این مجموعه نیز تاکید ویژه ی ما بر لزوم بومی گرایی است.

 

وفایی در خصوص نحوه ی بکارگیری نیرو نیز گفت: با توجه به اینکه سامانه اطلاعات شهرستان توسط اداره کار و دفتر کاریابی تکمیل شده است در صورت درخواست نیرو، اداره کاریابی با همکاری اداره کار نسبت به معرفی افراد اقدام نمایند.

 

سرپرست فرمانداری بردسیر خاطر نشان کرد: شرکت سنگ آهن گهرزمین شرکت های پیمانکاری مورد نیاز را از اداره کار استعلام و دعوت به همکاری نمایند.

 

در ادامه ی این جلسه درخصوص معرفی شهر دشتکار بعنوان شهر بدون بیکار، اعضای شورای گزارش عملکردی از روند شناسایی افراد بیکار ارایه و در این خصوص به بحث وتبادل نظر پرداختند.

 

لازم به ذکر است، جلسه کمیته تخصصی اشتغال و کارآفرینی به ریاست مهندس وفایی سرپرست فرمانداری و با حضور برخی مسئولین دستگاهها ی اجرای، مدیران ارشد گهرزمین، شورای اسلامی شهر در دفتر فرماندار تشکیل شد.

 

انتهای پیام/

 

یک پاسخ

  1. سلام‌عرض‌ادب‌به‌‌آغای‌وفایی‌فرماندارمحترم‌پسرم‌یک‌سال‌تب کارداده تمام‌مدارک‌آزمایش‌برده‌ازش‌گرفتن‌گورزمین‌‌چندین‌مرتبه‌هم رفته چرابکارنمیگیرنش‌تروخدا کمک کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار