در دیدار مدیر عامل جهان فولاد و فرماندار بردسیر مطرح شد؛
تکمیل ساختمان مسجد جامع بردسیر با کمک شرکت جهان فولاد/آغاز به کار طرح فولاد آلیاژی در هفته ی دولت

علی پور معصومی مدیر عامل شرکت جهان فولاد سیرجان نیز در دیدار با وفایی فرماندار شهرستان بردسیر از تکمیل ساختمان مسجد جامع شهرستان بردسیر به همت این شرکت خبر داد
مدیرعامل جهان فولاد

به گزارش آسمان بردسیر؛ حمزه وفایی سرپرست فرمانداری شهرستان بردسیر در دیدار با مدیر عامل شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان از حضور مدیران جوان؛، متعهد و انقلابی و متخصص در راس سیستم های مدیریتی شرکت های بزرگ  ابزار خرسندی کرد و گفت : انشالله با حضور مدیران جوان شاهد پیشرفت هر چه بیشتر مجموعه ی جهان فولاد باشیم.

 

وی ضمن تشکر از فعالیت های مدیر عامل قبلی جهان فولاد در خصوص مسئولیت های اجتماعی و فعالیت های فرهنگی در شهر بردسیر، بیان داشت : امیدوارم شاهد تعامل هر چه بیشتر شرکت جهان فولاد با مجموعه ی اداری شهرستان بردسیر باشیم.

[pullquote]فرماندار بردسیر: امیداریم رویکرد بومی گرایی در جهان فولاد ادامه یابد[/pullquote]

سرپرست فرمانداری بردسیر با تاکید بر بومی گرایی در جذب نیرو در صنایع شهرستان، خاطر نشان کرد: خوشبختانه این موضوع در دوره های قبل در مجتمع جهان فولاد سایت بردسیر رعایت شده و صمیمانه از این موضوع تشکر میکنیم و امیدواریم که با همین رویکرد بومی گرایی صورت پذیرد.

 

وفایی در ادامه در خصوص وضعیت شهرستان ،مسئولیت های اجتماعی، برنامه های مذهبی فرهنگی و ورزشی در شهرستان بردسیر مواردی را مطرح کرد.

 

علی پور معصومی مدیر عامل شرکت جهان فولاد سیرجان نیز در دیدار با وفایی فرماندار شهرستان بردسیر از تکمیل ساختمان مسجد جامع شهرستان بردسیر به همت این شرکت خبر داد و گفت: در راستای مسئولیت های اجتماعی با هماهنگی فرمانداری بردسیر مانند قبل همکاری خواهیم داشت.

[pullquote]پورمعصومی مدیرعامل جهان فولاد سیرجان: طرح فولاد آلیاژی در هفته ی دولت شروع به فعالیت خواهد کرد[/pullquote]

وی ادامه داد: طرح احداث فولاد آلیاژی نیز در حال بازنگری است و پس از بررسی طرح و انجام مناقصه در هفته دولت سال آینده این طرح شروع به فعالیت خواهد نمود.

 

لازم به ذکر است، در این دیدار حجت طالبی زاده عضو هیات مدیره، موسی نژاد مدیر مجتمع احیا مستقیم فولاد بردسیر و رضوی مدیر روابط عمومی جهان فولاد نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار