حجت الاسلام پناهیان در کرمان :
حاج قاسم با شهادتش افکار عمومی جهان را فتح کرد

حجت الاسام و المسلمین علیرضا پناهیان با اشاره به این که سردار سلیمانی به غیر از نابودی داعش یک لشکر فرامنطقه ای برای فتح قدس فراهم کرد، توضیح داد:این لشکر دست نخورده و کوچکترین زخمی برنداشته است بلکه حاج قاسم با شهادتش افکار عمومی جهان را نیز فتح کرد.
پناهیان

به گزارش  آسمان بردسیر، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان در مراسم یادواره شهدای امنیت که در حسینه ثارالله کرمان برگزار شد، با اشاره به اینکه حاج قاسم با شهادتش افکار عمومی جهان را فتح کرد، گفت: انتقام سردار سلیمانی و بلکه انتقام همه شهیدانمان را از دشمنانمان خواهیم گرفت اما باید یادمان باشد که دشمنان آغاز کننده نبودند، بلکه آن ها پاسخگوی ضربات مهلکی بودند که سردار سلیمانی بر آنها وارد کرد.

 

وی ادامه داد: دشمنان جسم زمینی سردار سلیمانی را به این دلیل از ما گرفتند که سردار سلیمانی تمام دنیای آن ها را بر سرشان خراب کرده بود از این رو شما هنگامی که ظهور حضرت محقق شود به وضوح خواهید دید که سردار سلیمانی و شهیدان ما چه نقشی در مقدمه سازی برای ظهور داشتند.

 

این استاد حوزه عنوان کرد: سردار سلیمانی بزرگترین ارتش منطقه ای جهان که با جان و دل مسلح و آماده برای ریشه کن کردن پایه های استکبار در منطقه است را شکل داد، آن ها در برابر این ضربه  سردار سلیمانی کاری نتوانستند انجام دهند.

 

حجت الاسام پناهیان با بیان این که شهید سلیمانی در گذشته ضربات مهلکی به دشمنان زده است، توضیح داد: یکی از ضربه های شهید سلیمانی نابودی داعش و از بین بردن تکفیری ها بود، همان کسانی که آخرین سلاج استکبار علیه جهان اسلام بودند از این رو برای فتح قدس هیچ مانعی وجود ندارد.

 

حاج قاسم با شهادتش افکار عمومی جهان را فتح کرد

وی با اشاره به این که سردار سلیمانی به غیر از نابودی داعش یک لشکر فرامنطقه ای برای فتح قدس فراهم کرد، توضیح داد: این لشکر دست نخورده و کوچکترین زخمی برنداشته است بلکه حاج قاسم با شهادتش افکار عمومی جهان را نیز فتح کرد و تا سالها می توانیم در میان افکار جهانی ضربات خود را بر مغز استکبار و عروسک های خیمه شب بازی استکبار فرود بیاوریم.

 

این استاد حوزه تاکید کرد: شهید سلیمانی با خون خود، راه و آینده فتح و نصرت الهی را تثبیت کرد و شهر کرمان را به شهری زیارتی و شهر مقاومت و قیام تبدیل کرده است.

 

لزوم تغییر نام فرودگاه کرمان به سردار شهید سلیمانی

حجت الاسام پناهیان گفت: خیلی از وقت ها که به کرمان آمده ام شاهد مسافرینی از سراسر جهان به کرمان بودم از این رو چه شایسته است که نام فرودگاه این شهر به نام این سردار شهید باشد چرا که این نام باید در این شهر بدرخشد و اگر این شهر به نام مقاومت است فرودگاه این شهر نیز باید به چنین نامی مزین شود.

 

وی تاکید کرد: موقعیت و یادمان های دیگر برای سایر شخصیت های انقلابی فراهم است اما این کرمان دوست داشتنیِ سردار است، بگذارید به نام او مزین شود.

 

شهادت سردار سلیمانی موجب احیای انقلاب و انقلابی گری شد

این استاد حوزه بیان کرد: حاج قاسم با شهادتش در آغاز گام دوم انقلاب، انقلاب و انقلابی گری را احیا کرد، او تمام شهدا و خانواده های شهیدان را سرافرازتر از گذشته کرد و نام تمام شهیدان را هزاران بار زنده کرد.

 

وی بیان کرد: شهید سلیمانی قبل از شهادتش، کمترین کارش این بود که داعش و تروریست هایی را از بین برد که هفتاد و دو کشور رسما به حمایت آنها برخواسته بودند.

 

به گفته ی حجت الاسلام پناهیان منطقه ی ما اگر از قید استکبار رهایی پیدا کند تمام مستضعفان جهان رهایی پیدا خواهند کرد چرا که فقط مسئله ی اسلام نیست.

 

سردار سلیمانی بزرگترین ارتش مسلح جهان مستضعفین را تشکیل داد

این استاد حوزه با تاکید بر این که سردار سلیمانی بزرگترین ارتش مسلح جهان مستضعفین را تشکیل داد، بیان کرد: این ارتش باقی است و دشمنان دیگر نخواهند توانست این ارتش را از بین ببرند، سردار سلیمانی شهیدی نیست که از خود فقط نوری و راهی را برجای گذاشته باشد با ارتش سردار سلیمانی چه خواهند کرد.

 

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به این که دشمنان در برابر سردار سلیمان یسیار حقیرتر از آن چیزی هستند که تصور می شود، تشریح کرد: کسانیکه به سردار سلیمانی، دوستان و پیروان او زخم زبان می زنند به آن ها بگویید سردار سلیمانی ارتشی بزرگتر از ناتو ایجاد کرد، با ارتش او چه می کنند؟

 

وی تاکید کرد: شهید سلیمانی از نرم افزاری برای این سپاه منطقه ای اسلام و نیروی مقاومت استفاده کرد که شکستنی و تمام نشدنی نیست.

 

این استاد حوزه گفت: قدرت سردار سلیمانی تنها در دلهای عاشق او نیست بلکه در رزم رزمندگانی است که آماده اند و به موقع فرمان دریافت خواهند کرد و کار ناتمام سردار سلیمانی را تمام خواهند کرد.

 

حجت الاسلام پناهیان عنوان کرد: سردار سلیمانی دشمن را برای شهادت خودش به میدان کشاند و از این طریق ضربه ای به دشمن زد، او در شهادت خودش نیز دشمن را فریب داد،او فرمانده جنگی بسیار باهوش بود و دشمنان او حماقت کردند، یک لحظه حماریت خود را نشان دادند، در دام سلیمانی افتادند و او را به شهادت رساندند البته بلافاصله هم اظهار عجز و پشیمانی کردند و پیغام ها فرستادند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

آخرین اخبار