بنی‌اسدی دادستان جدید شهرستان بردسیر:
حمایت از کارگران و رسیدگی سریع و دقیق به پرونده‌ها در دستور کار دادسرای شهرستان بردسیر قرار دارد

بنی‌اسدی دادستان جدید شهرستان بردسیر گفت: حمایت از کارگران و رسیدگی سریع و دقیق به پرونده‌ها در دستور کار دادسرای شهرستان بردسیر قرار دارد.
بنی اسدی دادستان بردسیر

به گزارش آسمان بردسیر، عماد بنی اسدی دادستان جدید شهرستان بردسیر در آیین تکریم و معارفه دادستان‌های سابق و جدید شهرستان بردسیر گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری، رسیدگی سریع و دقیق به پرونده ها در دوران جدید مدیریتی در دستور کار دادسرای شهرستان بردسیر قرار دارد.

 

وی همچنین مقابله با مخلان امنیت و نظم عمومی، مبارزه با فساد، اجرای برنامه تحول قضایی، نظارت مستمر بر عملکرد دادسرا و تعامل با ضابطان جهت افزایش آرامش عمومی و کاهش جرم، حمایت از فعالان اقتصادی، حمایت از کارگران و اهتمام بر صلح و سازش را دیگر دستور کاری دادسرای بردسیر دانست.

 

صالحی دادستان سابق بردسیر : موفقیت‌های دادسرای بردسیر حاصل تلاش همه کارکنان و قضات این مجموعه است

محمد سالاری، رییس حوزه قضایی بردسیر نیز در این آیین ضمن تقدیر از زحمات سه ساله افشین صالحی دادستان سابق شهرستان بردسیر، گفت: دادستان جدید این شهرستان نیز نیرویی جوان ولایی، متعهد، با انگیزه هستند که برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

 

افشین صالحی دادستان سابق شهرستان بردسیر نیز از تعامل مردم و مسئولان این شهرستان تقدیر کرد و افزود: موفقیت‌های دادسرای بردسیر حاصل تلاش همه کارکنان و قضات این مجموعه است.

 

لازم به ذکر است؛ عماد بنی اسدی فعالیت قضائی خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز و در سمت های مختلفی از جمله دادیار تحقیق دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان و جانشین دادستان رفسنجان خدمت نموده است و در سال ۱۴۰۰ از سوی رئیس قوه قضائیه به سمت معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان منصوب شده بود.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار