نقی زاده رئیس مرکز آموزش عالی کشاورزی بردسیر:
دانشکده کشاورزی بردسیر جزء دانشکده های برتر در حوزه های پژوهشی و آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان است

نقی زاده رئیس مرکز آموزش عالی کشاورزی بردسیر: دانشکده بردسیر با تلاش و همت همه همکاران، از سال 97 تاکنون، توانسته است جزء دانشکده های برتر در حوزه های پژوهشی و آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان باشد.
نقی زاده رئیس مرکز آموزش عالی کشاورزی بردسیر

به گزارش آسمان‌بردسیر، به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش عالی کشاورزی بردسیر، مهدی نقی زاده رئیس این مرکز در جلسه هماهنگی و بررسی راهکارهای ایجاد تفاهم نامه همکاری سه جانبه بین دانشگاه، محیط زیست و بنیاد نخبگان در رابطه با فعالیت های مرکز بردسیر گفت: دانشکده بردسیر با تلاش و همت همه همکاران، از سال 97 تاکنون، توانسته است جزء دانشکده های برتر در حوزه های پژوهشی و آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان باشد.

 

وی افزود: در سیاست های جدید وزارت علوم برای این مرکز با توجه به نیاز منطقه و مأموریت گرایی در راهبردهای جدید وزارت علوم در دانشگاه های کشور، فعالیت این دانشکده در حوزه های منابع طبیعی و محیط زیست آغاز شده است.

 

موافقت با ایجاد دو رشته مهندسی طبیعت و محیط زیست

نقی زاده ادامه داد: به همین جهت با توجه به تکلیف انجام شده در راستای مأموریت گرایی و هم چنین نیازسنجی های انجام شده در منطقه و استان، ایجاد دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست از اولویت های این مرکز شناخته شده و با پیگیری های متعدد و همکاری دانشگاه شهید باهنر، موافقت با ایجاد دو رشته مهندسی طبیعت و محیط زیست در مقطع کارشناسی و دو رشته در مقطع کارشناسی ارشد انجام شده است.

 

رییس مرکز آموزش عالی کشاورزی بردسیر تصریح کرد: از دیگر فعالیت های مهم انجام شده مرکز، می توان تجهیز و تکمیل آزمایشگاه آموزشی و پژوهشی را نام برد که دغدغه و نیاز آموزشی اساتید و دانشجویان بوده و این مهم، با همت و همکاری دانشگاه شهید باهنر کرمان به پایان رسیده است.

 

وی ادامه داد: آزمایشگاه مرکز منطبق با معیارهای فنی و اصولی آزمایشگاه های عضو شاعا، هم اکنون راه اندازی و با مجهز شدن به وسایل آزمایشگاهی نوین، آماده ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید و پژوهشگران در سطح دانشگاه و منطقه می باشد.

 

لازم به ذکر است، نشست همکاری سه جانبه فی مابین دانشگاه شهید باهنر کرمان، اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان و بنیاد نخبگان استان با حضور دکتر علیرضا سعیدی معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید باهنر، دکتر قاسم سرگزی رییس بنیاد نخبگان استان کرمان، معاونین اداره کل محیط زیست سرکار خانم مهندس رسولی معاون محیط زیست انسانی، مهندس محمد بیگ زاده معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی، مهندس صحتی ثابت رییس اداره آموزش و مشارکت مردمی، مهندس محمد سعید سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بردسیر، در محل مرکز آموزش عالی کشاورزی بردسیر و با حضور دکتر مهدی نقی زاده ‌رییس دانشکده و جمعی از اعضاء هیأت علمی این مرکز برگزار شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار