|فجرانقلاب| پرتونیا مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسیر:
دهه ی فجر فرصتی مغتنم برای تقویت اعتماد عمومی و تبیین درست دستاوردهای نظام است

رضا پرتونیا مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسیر گفت: دهه فجر فصل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و رهایی ملت ایران از یوغ ستم شاهی و استکبار جهانی است و این دهه فرصتی مغتنم برای تقویت اعتماد عمومی و تبیین درست دستاوردهای نظام است.
پرتونیا آموزش وپرورش بردسیر
به گزارش آسمان بردسیر، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بردسیر رضا پرتونیا مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسیر در جمع مدیران مدارس شهرستان بردسیر، ضمن تبریک ایام با سعادت ماه رجب و آغاز دهه ی مبارک فجر گفت: دهه فجر فصل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و رهایی ملت ایران از یوغ ستم شاهی و استکبار جهانی است و این دهه فرصتی مغتنم برای تقویت اعتماد عمومی و تبیین درست دستاوردهای نظام است.
 
 
وی پرتونیا افزود: هدف ما از گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر، انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به نسل جدید است که این کار باید با داشتن خلاقیت لازم و برنامه‌های شاد و متنوع و هدف‌دار صورت پذیرد.
 
 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسیر  در خصوص فضیلت ماه رجب نیز گفت: ماه رجب ماه پر خیر و برکتی است، ماهی است که با انجام چند عمل مجوز ورود به بهشت برای هرکسی صادر می‌شود و درهای رحمت و بخشش الهی به روی هرکسی باز می‌شود هر کسی سه روز از این ماه را روزه بگیرد ثواب بیشتری برایش دارد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

آخرین اخبار