شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر:
رئیس جمهور از فضای وحدت و همدلی مسؤولان در استان کرمان در راستای خدمت به مردم تقدیر کرد

شهباز حسن‌پور عضو مجمع نمایندگان استان کرمان و نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت‌الله رئیسی از فضای وحدت و همدلی مسؤولان در استان کرمان در راستای خدمت به مردم تقدیر کرد.
حسن پور

به گزارش آسمان بردسیر، شهباز حسن‌پور عضو مجمع نمایندگان استان کرمان و نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو فارس اظهار کرد: در حاشیه جلسه رئیس‌جمهور در مجلس شورای اسلامی با موضوع لایحه بودجه ۱۴۰۲، گزارشی از وضعیت موجود و اقدامات در حال انجام استان و پیگیری‌های مقام عالی دولت در استان به آیت‌الله رئیسی ارائه شد.

 

وی افزود: در این دیدار کوتاه که معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، رئیس دفتر رئیس‌جمهور و نائب رئیس اول مجلس حضور داشتند، آیت‌الله رئیسی از فضای وحدت و همدلی مسؤولان در استان در راستای خدمت به مردم تقدیر کرد.

 

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رویکرد توسعه‌نگرانه، مردمی و جهادی آقای فداکار استاندار کرمان برای پیشبرد اهداف، برنامه‌ها و توسعه استان ارزشمند است.

 

حسن‌پور گفت: همچنین در حاشیه جلسه مجلس شورای اسلامی، دیداری با سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار شد و گزارشی از برگزاری باشکوه مراسم سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی و عملکرد خوب دستگاه‌های اجرایی استان ارائه شد.

 

وی اضافه کرد: فرمانده کل سپاه پاسداران با اعلام رضایت از برگزاری مراسم سومین سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی، خواستار تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم و برنامه‌های دهه مقاومت در کرمان شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار