کرمانی امام جمعه بردسیر:
زیارت جامعه کبیره یک دوره کامل امام شناسی است

حجت الاسلام کرمانی امام جمعه بردسیر گفت: زیارت جامعه کبیره یک دوره کامل امام شناسی است و اگر بخواهیم امام را بشناسیم در زیارت جامعه کبیره نهفته شده است.
امام جمعه بردسیر

به گزارش آسمان بردسیر، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کرمانی امام جمعه ی شهرستان بردسیر در مراسم شب شهادت امام هادی (ع)، گفت: زیارت جامعه کبیره یک یادگار بزرگ از امام هادی(ع) است.

 

وی افزود: زیارت جامعه کبیره یک دوره کامل امام شناسی است و اگر بخواهیم صفات و کمالات امام را بشناسیم، تمام آن در زیارت جامعه کبیره نهفته شده است.

 

امام‌ جمعه بردسیر با تاکید و سفارش به خواندن زیارت جامعه کبیره، ماه رجب را فرصت طلایی و مغتنم در استفاده از معنویات برشمرد و گفت: ما باید قدردان خداوند متعال باشیم که فرصتی مجدد در بهره گیری از برکات ماه رجب به ما عطا نموده است.

 

حجت الاسلام کرمانی در ادامه مراسم و یادبود مرحوم حجت الاسلام والمسلمین علی عباسپور، ضمن عرض تسلیت درگذشت آن روحانی مبلغ و وارسته به خانواده محترمش ، این ضایعه اسفناک و داغ جوان را دردناک و غیرقابل باور توصیف نمود و افزود: آن مرحوم روحانی وارسته ای بود که عمر کوتاه اما بابرکتی داشت.

 

خطیب جمعه بردسیر مرحوم علی عباسپور را یک طلبه با اخلاق، متدین و مردمی خواند و او را افتخار پدر و مادری دانست که فرزندانشان به عنوان سربازان امام زمان و در مکتب امام صادق(ع) درس خوانده اند.

 

لازم به ذکر است، مراسم شب شهادت امام هادی(ع) و یادبود درگذشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین علی عباسپور از با حضور امام جمعه شهرستان بردسیر، مدیر حوزه علمیه استان کرمان، فرماندار شهرستان، خانواده عباسپور و سایر مسئولین در محل امام زاده سید محمد(ع) بردسیر برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار