|تماشا کنید| شاه‌حیدری شهردار بردسیر :
زیبایی منظر شهری یکی از اجزای مهم شهر است/ بهسازی و ساماندهی بلوارهای سطح شهر در دست اجراست

شاه‌حیدری شهردار بردسیر گفت: زیبایی منظر شهری یکی از اجزای مهم شهر است، بهسازی و ساماندهی بلوارهای سطح شهر یکی از برنامه هایی است که در همین راستا در دست اجرا می باشد.
شاه حیدری شهردار بردسیر

به گزارش آسمان‌بردسیر، روابط عمومی شهرداری بردسیر نوشت: رضا شاه حیدری پور شهردار بردسیر گفت: مجموعه شهرداری و شورای شهر یک تیم مدیریت شهری است که در کنار هم در راستای خدمت رسانی به مردم حرکت می‌کنند.

 

وی ادامه داد: پس از بهسازی و ساماندهی پارک شهر و با توجه به ضرورت احداث مسیر پیاده روی در بلوار 22 بهمن شهرداری بردسیر اقدام به احداث این مسیر با مصالح مرغوب و با کیفیت و زیبایی قابل توجه در این مکان با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال نموده است.

 

شهردار بردسیر با اشاره به اینکه در این پروژه بر اساس مطالعات صورت گرفته در خصوص فواید اجرای مسیر پیاده روی و بررسی تجربیات و نمونه های اجرا شده در سایر استان ها، دربخش هایی از مسیر پیاده فضای سبز طراحی و احداث شده است تا فضایی جذاب و متفاوت برای پیاده روی شهروندان فراهم شود.

 

 شاه حیدری پور خاطر نشان کرد: زیبایی منظر شهری یکی از اجزای مهم شهر است که در نگاه اول توجه هر بیننده را به خود جلب می نماید ، بهسازی و ساماندهی بلوارهای سطح شهر یکی از برنامه هایی است که در همین راستا در دست اجرا می باشد.

 

لازم به ذکر است با تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر بردسیر برای خدمت رسانی به مردم پیاده راهی به طول یک کیلومتر همراه با فضای سبز(کاشت درختان زیبا ، بوته های گل و چمن)، مسیر پیاده روی ، نصب روشنایی(پایه های دکوراتیو و روشنایی تزئینی) و مبلمان شهری(نصب نیمکت های سنگی ، حفاظ پل ها) با اعتباری بالغ بر هفتاد میلیارد در بلوار 22 بهمن بازسازی و احداث شده است.

 

در ادامه فیلمی که روابط عمومی شهرداری بردسیر در همین راستا منتشر کرده است را مشاهده می‌کنید:

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

آخرین اخبار