مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد؛
سهم ۴۰ درصدی سوابق تحصیلی در کنکور/ تجهیز حوزه‌های امتحانی کرمان به سیگنال‌یاب و موبایل‌یاب

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه در آزمون سراسری سوابق تحصیلی سهم ۴۰ درصدی دارد، از بسیج امکانات و تجهیزات برای برگزاری هر چه بهتر امتحانات نهایی خبر داد.
امتحانات نهایی

به گزارش آسمان‌بردسیر، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه هماهنگی برگزاری امتحانات نهایی با تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت معصومه (علیهاالسلام) و روز دختر گفت: امتحانات ویترین آموزش و پرورش محسوب می‌شود و از همه ظرفیت‌ها و امکانات برای برگزاری موفق و مطلوب آزمون‌ها استفاده خواهیم کرد.

 

وی افزود: خردادماه فصل مهمی برای ثمره دستاوردهای آموزشی در آموزش و پرورش است که باید با برنامه ریزی دقیق، ثمره این تلاش ها و زحمات به بار بشیند و هیچ حقی تضییع نشود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه آزمون نهایی پایه دوازدهم از ۳۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۵ خرداد ماه ادامه دارد، گفت: روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان با استفاده از بسیج امکانات فرآیند آزمون ها را به نحو احسن برنامه‌ریزی و مدیریت کنند.

 

وی افزود: در آزمون سراسری سوابق تحصیلی سهم ۴۰ درصدی دارد که ۲۶ درصد مربوط به دروس عمومی و ۱۴ درصد ویژه دروس اختصاصی است.

 

وی به جزئیات برگزاری آزمون امتحانات نهایی اشاره کرد وگفت: فرایند آزمون بطور کامل ضبط خواهد شد، تصحیح امتحانات هم به صورت الکترونیکی است و پاسخنامه های امتحانات بعد از اسکن و بارگذاری در سامانه، توسط معلمان استان‌های دیگر تصحیح خواهند شد.

 

رضایی از آمادگی کامل برای برگزاری امتحانات در سطح استان خبر داد و گفت: با تشکیل ستاد امتحانات در استان و شهرستان‌ها و پیگیری و تلاش‌های شبانه روزی همکاران، اسکنر و چاپگرهای پرسرعت برای حوزه های تصحیح خریداری و تامین شده و همچنین در حوزه های امتحانی تجهیزات لازم از جمله سیگنال یاب، موبایل یاب و دوربین هم تهیه شده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: با تمهیدات اندیشیده شده دانش آموزان و اولیاء هیچ گونه دغدغه و نگرانی نداشته باشند و امتحانات به نحو مطلوب و در کمال صحت و سلامت برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار