مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:
سیل به 242 مدرسه در جنوب کرمان خسارت وارد کرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 242 مدرسه در مناطق جنوبی کرمان در سیل اخیر آسیب دیده‌اند.
مدرسه

به گزارش سپهر بردسیر، رضا رضایی  در جلسه شورای آموزش و پرورش. هفت شهر جنوبی استان کرمان که با حضور وزیر آموزش و پرورش در شهرستان منوجان برگزار شد. اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های انجام شده میانگین سرانه فضای آموزشی در مناطق جنوبی استان کرمان از میانگین کشوری و استانی پایین‌تر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای آموزش و پرورش استان در سفر قبلی وزیر آموزش و پرورش به استان کرمان مصوب شد میانگین فضای آموزشی استان طی مدت سه سال به میانگین کشوری افزایش یابد.

وی با اشاره به تخریبی بودن و نیاز به مقاوم‌سازی برخی از مدارس مناطق جنوبی به ویژه مدارس بلوکی اظهار کرد: مقام‌سازی و استانداردسازی فضاهای آموزشی در مناطق جنوبی لازمه ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در این مناطق است.

رضایی با اشاره به تحصیل بیش از ۱۵۰ هزار دانش‌آموز در یک‌هزار و ۶۱۴ مدرسه مناطق جنوبی استان کرمان. گفت: متأسفانه بیش از ۷۰ درصد مدارس این مناطق فاقد حصار هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ۲۴۲ مدرسه در سیل اخیر در مناطق جنوبی استان آسیب دیده‌اند، افزود: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته ۱۵ درصد مدارس این مناطق در سیل اخیر دچار خسارت شده‌اند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار