معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمان؛
شرکت بیش از ۱۵۰۰ نفر در آزمون داوری و جامع شورای حل اختلاف کرمان

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمان گفت: بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ نفر در آزمون داوری، میانجی‌گری و جامع شورای حل اختلاف سراسر استان کرمان شرکت کردند.
شورای حل اختلاف

به گزارش آسمان بردسیر، مهدی تقی‌زاده معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمان در حاشیه برگزاری آزمون داوری، میانجی‌گری و جامع شورای حل اختلاف در محل دانشکده فنی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک‌هزار و ۵۰۰ نفر زن و مرد در آزمون داوری، میانجی‌گری و جامع شورای حل اختلاف در ۷ حوزه قضایی استان کرمان شرکت کردند.

 

وی بیان کرد: آزمون پذیرش داوری و میانجی‌گری در سال گذشته نیز برگزار شد که  ۱۳۷ نفر پذیرفته شدند و تاکنون برای ۹ قاضی بازنشسته که در این آزمون شرکت کرده بودند ابلاغ صادر شده است.

 

تقی‌زاده یادآور شد: در سال جاری نیز ۴۷۷ نفر در آزمون داوری و میانجی‌گری شرکت کردند که ۱۳۰ نفر در حوزه میانجی و ۳۴۷ نفر در حوزه داوری شامل  ۲۱۷ نفر داوری عمومی و ۱۳۰ نفر داوری تخصصی هستند.

 

وی تصریح کرد:  مصاحبه بعد از آزمون برای پذیرفته‌شدگان مرحله اول انجام می‌شود و در نهایت پذیرفته‌شدگان معرفی می‌شوند.

 

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمان بیان کرد: آزمون داوری، میانجی‌گری و جامع شورای حل اختلاف در حوزه‌های قضایی کرمان، جیرفت، بم، زرند، سیرجان، رفسنجان و بافت در حال برگزاری است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

آخرین اخبار