مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسیر خبر داد:
شناسایی 300 دانش‌آموز در طرح پیشگیری از چاقی و اضافه وزن در مدارس بردسیر

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسیر از شناسایی 300 دانش‌آموز در طرح پیشگیری از چاقی و اضافه وزن در مدارس شهرستان بردسیر خبر داد.
برهانی شبکه بهداشت بردسیر

به گزارش آسمان بردسیر، روابط عمومی مرکز بهداشت و درمان شهرستان بردسیر نوشت: برهانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسیر در کمیته بین بخشی آموزش و پرورش و مرکز بهداشت در بردسیر ضمن سپاس از همکاری و همراهی مدیریت آموزش و پرورش با شبکه بهداشت بر لزوم تداوم همکاری تاکید کرد و گفت: در اجرای برنامه مداخله ای پیشگیری از چاقی و اضافه وزن در مدارس؛ با توجه به شناسایی قریب به ۳۰۰ دانش آموز ۶ تا ۱۷ ساله در شهر، کلیه دانش آموزان مربوطه پس از دریافت مشاوره توسط روانشناس به کارشناس تغذیه ارجاع و توسط پزشک معاینه و ویزیت می گردند.

 
وی ادامه داد: همچنین در راستای بهبود سبک زندگی خدماتی نظیر مشاوره تغذیه، رژیم درمانی و معرفی به باشگاههای ورزشی ارائه می گردد.
 
بهداشت دهان و دندان این امر نیاز به فرهنگ سازی بیشتر دارد
 
در ادامه دکتر دهنوی مسئول بهداشت دهان و دندان شهرستان بردسیر نیز از خدمات ارزنده ارائه شده از سال ۹۶ در شهرستان را تشریح کرد و گفت: خدمات ارائه شده در خصوص ترمیم دندان و وارنیش فلوراید که در این سالها در شهرستان بردسیر ارائه شده در سطح استان بی نظیر است.
 
 
وی افزود: با توجه به ارائه خدمات ارزان همکاری والدین‌ در دریافت این خدمات الزامی است.
 
 
مسئول بهداشت دهان و دندان شهرستان بردسیر بیان کرد: به دلیل اهمیت بهداشت دهان و دندان این امر نیاز به فرهنگ سازی بیشتر دارد.
 
 
لازم به ذکر است؛ کمیته بین بخشی آموزش و پرورش و مرکز بهداشت در محل آموزش و پرورش شهرستان بردسیر با حضور مدیران شبکه بهداشت ودرمان ، آموزش و پرورش و کارشناسان مربوطه برگزار شد.
 
انتهای پیام/ 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار