نماینده ولی‌فقیه در سپاه پس از حضور در مزار حاج قاسم:
شهید سلیمانی ایستادگی را در جبهه مقاومت نهادینه کرد/حاج قاسم سرباز ولایت بود

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با عمل، رفتار، خداباوری و درد مردم داشتن، معنویت، ایستادگی و ایمان را در جامعه اسلامی و جبهه مقاومت نهادینه کرد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
به گزارش آسمان‌بردسیر، ایرنا نوشت: حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدای کرمان در جمع خبرنگاران افزود: کرمان قطب زیارتی شده است و حاج قاسم سلیمانی نه تنها حیاتش خدمت به اسلام بود، بلکه شهادتش نیز بی نظیر بود.

 

وی تاکید کرد: حاج قاسم سلیمانی در شهادت همرزمانش خیلی بی‌تابی می‌کرد اما خدا برای حاج قاسم شهادتی ویژه و ممتاز در نظر گرفته بود، شهادتی مانند اربابش امام حسین(ع) که اسلام را زنده کرد و انقلاب و جبهه مقاومت را هر روز زنده تر می کند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: بچه های حاج قاسم، همه نیروهای انقلابی، پاسداران، رزمندگان و بیسجیان لشکر ثارالله کرمان در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت درخشیدند.

 

وی ادامه داد: حاج قاسم همه کشورها را به میدان آورد، اما بچه های کرمان به برجستگی خاص خود رسیدند.

 

بیشتر بخوانید : شهید سردار سلیمانی معاملات نظام سلطه را بر هم زد

 

حجت الاسلام حلاجی صادقی با بیان اینکه تکیه حاج قاسم بر قدرت ایمانش بود تصریح کرد: ما موشک و همه امکانات داریم اما مهمترین عنصر قدرت و قوت در جبهه مقاومت قدرت ایمان است.

 

وی گفت: حاج قاسم سرباز ولایت بود، خدا محبتش را در دل همه قرار داد و خیلی ها سرباز حاج قاسم هستند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان با اهدای گل و نثار فاتحه نسبت به مقام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار