مجتبی لشکری معاون آموزش آموزش و پرورش شهرستان بردسیر:
هر چقدر قدرت برنامه ریزی یک مدیر بالاتر باشد، مشکلات و معضلات کمتر می شود

مجتبی لشکری معاون آموزش آموزش و پرورش شهرستان بردسیر در جلسه مدیران جدی مدارس شهرستان بردسیرگفت: مدیران خط مقدم و مجری قوانین آموزش و پرورش هستند لذا هر چقدر قدرت برنامه ریزی یک مدیر بالاتر باشد ، مشکلات و معضلات کمتری خواهد بود.
مجتبی لشکری

به گزارش آسمان‌بردسیر، روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بردسیر نوشت: مجتبی لشکری معاون آموزش آموزش و پرورش شهرستان بردسیر ضمن تبریک به مدیران جدیدالانتصاب ،گفت: مدیران خط مقدم و مجری قوانین آموزش و پرورش هستند لذا هر چقدر قدرت برنامه ریزی یک مدیر بالاتر باشد، مشکلات و معضلات کمتری خواهد بود.

 

وی مدیران را به شناخت محیط جدید آموزشی خود دعوت کرد و عنوان کرد: شناخت محیط جدید به شما در موفقیت کمک خواهد کرد.هرچه شما با این محیط جدید بیشتر آشنا باشید سرعت موفقیت تان افزایش خواهد یافت.

 

مجتبی لشکری با اشاره به تقویت سه مهارت فنی، انسانی و ادراکی مدیران، تعامل مدیران با اولیا، ارتباط موثر با دانش آموزان ، معلمان و معاونان مدرسه و مسئولین محلی و استفاده از تجربیات مدیر قبلی را شاه کلید موفقیت در مدرسه دانست و افزود: کارها در مدرسه باید اولویت بندی شود تا از اتلاف زمان جلوگیری شود.

 

وی درادامه ضمن اشاره به اینکه مدیریت یک فن و هنر است و با تجریه به دست می آید گفت: رفتار و عملکرد مدیر یک مدرسه مانند هر فرد دیگری تحت تاثیر نگرشها، مهارت ها، آگاهی ها و توانایی های اوست و این نگرشها را فرد با خود به سازمان می آورد. این نگرشها عامل سازگاری یا عدم سازگاری فرد با محیط خواهد بود و بر عملکرد فرد در سازمان اثر می گذارد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

آخرین اخبار