معاون حفاظت اسناد مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش در کرمان:
همراه داشتن تلفن همراه در امتحانات نهایی تخلف محسوب می شود/ متخلفان امتحانات نهایی هوشمند، شناسایی می‌شوند

معاون حفاظت اسناد مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش در جلسه ستاد امتحانات آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه همراه داشتن تلفن همراه در امتحانات نهایی تخلف محسوب می شود گفت: متخلفان امتحانات نهایی هوشمند، شناسایی می‌شوند.
امتحانات نهایی

به گزارش آسمان‌بردسیر، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان نوشت: جواد زارعی نژاد در در جلسه ستاد امتحانات آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: با توجه به تأثیر سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون سراسری، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی آزمون‌های استاندارد و با امنیت بالا برگزار می‌کند، به همین دلیل تصحیح الکترونیکی جزئی از همین موارد است تا اطمینان خاطر را به دانش‌آموزان، اولیا و به‌طور کلی جامعه هدف آموزش و پرورش دهد که امتحانات نهایی به بهترین نحو و بدون تقلب و تخلف برگزار می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: سوالات آزمون‌های نهایی به صورت الکترونیکی به حوزه های امتحانی ارسال می شود و امکان لو رفتن سوالات امتحانات در آموزش و پرورش به صفر رسیده است.

 

زارعی نژاد بر استفاده از ظرفیت مدارس غیر دولتی در برگزاری امتحانات نهایی تاکید کرد و افزود: باید از هر ظرفیتی در راستای برگزاری امتحانات نهایی در فضایی امن و بدون مشکل در استان استفاده شود.

 

معاون حفاظت اسناد مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اختصاص ناظر ویژه امتحانات نهایی در تمامی حوزه ها گفت: ثبت تخلفات در سامانه امتحانات نهایی در جهت حل مشکلات پیش رو الزامی است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

آخرین اخبار