امام جمعه بردسیر در دیدار با جامعه دانشگاهی بردسیر:
وحدت و یکدلی میان مسئولان مراکز آموزشی و هم چنین وحدت با حوزویان یکی از نقاط برجسته بردسیر است

امام جمعه بردسیر در دیدار با جامعه دانشگاهی بردسیر گفت: وحدت و یکدلی میان مسئولان مراکز آموزشی و هم چنین وحدت با حوزویان یکی از نقاط برجسته بردسیر است.
امام جمعه بردسیر

به گزارش آسمان‌بردسیر، روابط عمومی مرکز آموزش عالی کشاورزی شهرستان بردسیر نوشت: حجت الاسلام و المسلمین کرمانی امام جمعه شهرستان بردسیر در دیدار با روسای مراکز آموزش عالی شهرستان بردسیر وحدت میان مراکز آموزش عالی در شهرستان را باعث افتخار و پیشرفت دانست.

 

وی افزود: در شهرستان بردسیر وحدت و یکدلی میان مسئولان مراکز آموزشی و هم چنین وحدت با حوزویان یکی از نقاط برجسته و قابل وصف در شهرستان است.

 

حجت الاسلام کرمانی تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تنها در سایه وحدت مسئولان است که مشکلات مردم و جامعه برطرف خواهد شد و کلید اصلی رمز موفقیت، در وحدت کلمه است.

 

مهدی نقی زاده  رییس مرکز آموزش عالی بردسیر با تبریک سال جدید و عید بندگی، حمایت های همیشگی امام جمعه بردسیر را رمز یکپارچگی میان مراکز دانشگاهی دانست و گفت: پشتوانه این همدلی، پشتیبانی امام جمعه بردسیر از حوزه آموزش، خصوصاً مراکز آموزش عالی در شهرستان است.

 

 نقی زاده افزود: امروز در راستای عملگرایی و اهداف وزارت عتف، راهبرد مراکز آموزشی در جهت ایجاد رشته های طرح آمایش و بر اساس نیازسنجی منطقه خواهد بود که این مهم با تربیت نیروی متخصص و نیروی منابع انسانی کارآمد می تواند راهکار موثری در جهت ایجاد اشتغال و رفع مشکلات شهرستان باشد.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

آخرین اخبار