|فجرانقلاب| محمدی نژاد رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان در بردسیر:
وظیفه ما ایجاد امید، انگیزه و روحیه دادن است/ باید امید را به دانشجویان انتقال دهیم

رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان گفت : وظیفه ما ایجاد امید، انگیزه و روحیه دادن به جوانان است و باید امید را به دانشجویان انتقال بدهیم زیرا تمام سرمایه جوانان این انقلاب، امید می باشد.
رئیس بسیج اساتید استان کرمان

به گزارش آسمان بردسیر، به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش عالی کشاورزی بردسیر؛ دکتر قاسم محمدی نژاد رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان در نشست نشست کانون بسیج اساتید دانشگاهها در شهرستان بردسیر قشر بسیجی را خالص ترین قشر عنوان کرد که قلب و دلشان برای نظام و انقلاب می تپد و گفت : باید در قالب یک جهاد نوآوری و فناوری نگاه به حل مسائل پیش رو داشته باشیم و بتوانیم در زمینه قرارگاه معاونت علمی بسیج، ظرفیت های موجود را شناسایی و سرمایه گذاری های لازم در راستای تحقق شعار سال انجام شود.

 

رییس سازمان بسیج اساتید کرمان با اشاره به فتنه های اخیر، اهانت به مقدسات و هتک حرمت به ساحت قرآن کریم را نشانه نا امیدی و ذلت دشمنان انقلاب دانست و این انقلاب را انقلابی معرفی نمود که ریشه عمیق در اسلام دارد و برگرفته از اسلام ناب محمدی می باشد.

 

ایمان، عرفان و شجاعت امام خمینی (ره) که ریشه در تعالیم قرآنی دارد

وی اقتدار نظامی و پیشرفت در حوزه های نانو و زیست فناوری را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: ایمان، عرفان و شجاعت امام خمینی (ره) که ریشه در تعالیم قرآنی دارد و دمیده شدن روح معنویت در جهانی که تک بعدی شده بود، باعث ایجاد یک اتفاق منحصر به فرد شد که همان شکل گیری انقلاب اسلامی ایران بود و این روح دینی مردم در آن زمان بود که باعث همدلی و وحدت آنها در بستر انقلاب و نهایتاً پیروزی انقلاب شد.

 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: بیشترین ضربه را دین اسلام از صدر تا کنون بواسطه نفاق خورده است و اگر نیت خالص، اعتقاد قلبی و راسخ به قران در کنار توجه به تدابیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب وجود داشته باشد، شکست برای مسلمانان معنی نخواهد داشت و آنچه که باعث بیمه شدن کشور در فتنه ها و حوادث اخیر شد، خلوص نیت افرادی بود که در مسیر معنوی انقلاب گام برداشته و این عامل، برگرفته از آموزه های انقلاب است.   

 

دکتر محمدی نژاد هم چنین نقطه قوت انقلاب را حضور ولایت فقیه در کشور عنوان کرد و آن را رهبری واحدی، که منبعث از فرامین الهی می باشد، دانست و تصریح کرد: این بستر معنویت و رهبری فرزانه باعث شده است تا انقلاب در مسیر صحیح و شکوفایی حرکت نماید و تبدیل به الگویی برای سایر کشورهای مسلمان بشود.

 

[pullquote]بزرگترین چالش کنونی کشور را امید است، وظیفه ما ایجاد امید، انگیزه و روحیه دادن به جوانان است[/pullquote]

 

رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، بزرگترین چالش کنونی کشور را امید بیان کرد و اظهار داشت: وظیفه ما ایجاد امید، انگیزه و روحیه دادن به جوانان است و باید امید را به دانشجویان انتقال بدهیم زیرا تمام سرمایه جوانان این انقلاب، امید می باشد و این یکی از نکات کلیدی و بزرگی است که مدنظر و مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز می باشد.

 

لازم به ذکر است که نشست کانون بسیج اساتید دانشگاهها در شهرستان بردسیر با حضور  روسای دانشکده کشاورزی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر و مرادی نائب رییس سازمان بسیج اساتید کرمان و اساتید بسیجی این شهرستان به میزبانی  و به مناسبت گرامی داشت ایام دهه فجر و محوریت موضوع انقلاب و تجدید حیات دینی انسان معاصر، برگزار شد.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار