معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمان:
ویزیت سه هزار و ۱۰۰ زائر حج توسط پزشکان هلال احمر کرمان

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمان در حاشیه برگزاری کمیسیون پزشکی زائران حج تمتع گفت: تاکنون سه هزار و ۱۰۰ زائر حج تمتع بیت الله الحرام توسط جمعیت هلال احمر ویزیت شدند.
ویزیت حجاج کرمان

به گزارش آسمان‌بردسیر، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ مجید اشرف گنجویی افزود: کمیسیون پزشکی حج به منظور تصمیم گیری در مورد بیمارانی که قصد انجام مناسک حج در سال جاری را دارند، در جمعیت هلال احمر برگزار شده است.

 

وی با اشاره به انجام معاینات پزشکی حجاج بیت الله الحرام در سال جاری اظهار داشت: پزشکان جمعیت هلال احمر استان کاروان های زائران حج تمتع را مورد معاینه قرار می دهند.

 

اشرف گنجویی با اشاره به اینکه فرآیند واکسیناسیون حجاج بیت الحرام در مراکز درمانی جمعیت هلال احمر برگزار می شود، عنوان کرد: همچنین ارائه خدمات بهداشتی و درمانی حجاج و زائران بیت الحرام و عتبات عالیات بر عهده جمعیت هلال احمر است.

 

تشرف زائران  امسال از سوم خردادماه به‌صورت رسمی آغاز خواهد شد که پیش از آن، زائران با مراجعه به پزشکان معتمد مراکز پزشکی حج و زیارت، وضعیت سلامت و استطاعت جسمی خود را برای انجام این مناسک دینی بررسی و ارزیابی می‌کنند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار