نقی زاده رئیس مرکز آموزش عالی کشاورزی شهرستان بردسیر:
چشم انداز آینده شهرستان بردسیر را به سمت و سوی ایجاد مراکز رشد و فناوری سوق می دهد

نقی زاده رئیس مرکز آموزش عالی کشاورزی شهرستان بردسیر گفت : چشم انداز آینده شهرستان بردسیر را به سمت و سوی ایجاد مراکز رشد و فناوری هم در حوزه کشاورزی و هم در حوزه صنعت سوق داد.
نقی زاده دانشگاه بردسیر

به گزارش سپهر بردسیر، دکتر محمد مهدی زاهدی نماینده ی مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با حضور در شهرستان بردسیر از مرکز آموزش عالی کشاورزی بردسیر و مزرعه آموزشی و تحقیقاتی این مرکز این شهرستان بازدید کرد.

 

در این بازدید دکتر حسین اکبری فرد رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان و اعضای هیئت رئیسه ی دانشگاه باهنر و جمعی از مسئولان شهرستان حضور داشتند، در ابتدای این دیدار، مسئولین دانشگاه، استان و شهرستان از مزرعه آموزشی و تحقیقاتی مرکز آموزش عالی بردسیر بازدید و سپس با حضور در دانشکده کشاورزی، آزمایشگاه آموزشی و پژوهشی عضو شاعای این مرکز افتتاح گردید.

 

دکتر مهدی نقی زاده  رئیس مرکز آموزش عالی کشاورزی شهرستان بردسیر ضمن تشکر از مسئولان استانی بابت جذب اعتبارات و کمک به این مرکز گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه های پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و اداری و مالی در مرکز را ارائه نمود.

 

وی در ادامه با بیان ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه و شهرستان بردسیر، این فرصت را در راستای گسترش مرکز آموزش عالی به عنوان نماینده دانشگاه شهید باهنر در شهرستان بردسیر بسیار مغتنم شمرده و افزود: با وجود اینکه شهرستان بردسیر دارای قطب کشاورزی در استان می باشد و در کنار آن هم حوزه صنعت در شهرستان پیشرفت های چشم گیری داشته است، می توان چشم اندازهای آینده مرکز را به سمت و سوی ایجاد مراکز رشد و فناوری هم در حوزه کشاورزی، خصوصاً گیاهان دارویی و هم در حوزه صنعت سوق داد.

 

رییس مرکز آموزش عالی بردسیر در پایان با طرح مشکلات و درخواست های مورد نیاز مجموعه در راستای تعامل با دانشگاه شهید باهنر، خواستار پیگیری و رفع موانع موجود در جهت رشد این مرکز در شهرستان بردسیر شد.

 

انتهای پیام / 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

آخرین اخبار