با همکاری ماموران کلانتری ۱۱ نگار صورت گرفت؛
کشف ۲۲۴ کیلوگرم تریاک در یک خودرو

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۲۴ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس شهرستان‌های بافت و بردسیر خبر داد.
کشف مواد مخدر

به گزارش آسمان بردسیر، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت : سرهنگ عبدالعلی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان روانبخش گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافت که بر اساس اقدامات اطلاعاتی از عبور یک محموله سنگین مواد مخدر از حوزه این شهرستان به دیگر نقاط استان مطلع شده بودند طی یک عملیات شبانه در محور بافت-کرمان مستقر شدند.

 

او افزود: ماموران پس از چندین ساعت گشت زنی و پایش خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک و به آن دستور ایست دادند که در پی افزایش سرعت و فرار این خودرو به سمت شهرستان بردسیر، ماموران این مورد را به پلیس شهرستان همجوار منعکس کردند.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: بلافاصله پس از گزارش این مورد به پلیس شهرستان بردسیر، ماموران کلانتری ۱۱ نگار نیز وارد عمل شدند و با همکاری پلیس بافت این خودرو را در یک عملیات غافلگیرانه متوقف کردند، اما راننده خودروی سمند قبل از رسیدن ماموران با استفاده از تاریکی شب از دید خارج شد.

 

سرهنگ روانبخش گفت: در بازرسی از این خودرو ۲۲۴ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک کشف و این محل به رغم تاریکی هوا تا شعاع چند کیلومتری پایش شد که در این رابطه پی جویی‌های پلیسی تا مرحله شناسایی و دستگیری متهم و دیگر رابطان این محموله ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار