رئیس دادگستری شهرستان بردسیر اعلام کرد:
کمک 50 میلیاردی خیرین بردسیری برای آزادسازی زندانیان/توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای مددجویان پس از آزادی از زندان ضرورت دارد

رئیس دادگستری بردسیر از کمک بیش از پنجاه میلیارد ریالی خیرین این شهرستان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد خبر داد.
رئیس دادگستری بردسیر

به گزارش آسمان بردسیر، باشگاه خبرنگاران نوشت: محمد سالاری رئیس دادگستری شهرستان بردسیر در جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد که با حضور مسئولان و خیرین شهرستان بردسیر برگزار شد، اظهار داشت: بیش از پنجاه میلیارد ریال توسط خیرین این شهرستان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد جمع آوری شده است.

 

سالاری ضمن تبریک انتصاب دادستان و رئیس جدید انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بردسیر گفت: توانمند سازی، حرفه آموزی و ایجاد اشتغال برای مددجویان پس از آزادی از زندان ضرورت دارد.

 

وی ادامه داد: در دو سال اخیر که انجمن حمایت زندانیان شهرستان راه اندازی شده، نگاه مجموعه قضایی و انجمن جذب کمک‌های مالی خیرین و صنایع شهرستان به منظور آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان بردسیر بوده است.

 

رئیس دادگستری شهرستان بردسیر تصریح کرد: رویکرد حاکم بر انجمن از سال جدید این خواهد بود که انجمن را در سال‌های آینده به این توانمندی برسانیم که از طریق اشتغال آفرینی، حرفه آموزی، ایجاد کارگاه‌های تولیدی، استفاده از ظرفیت مددجویان و جذب کمک‌های مالی از خیرین متوقف شود.

 

این مقام قضایی افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده بعد از آزادی از زندان، قرار بر این است که انجمن از خدماتی که آن افراد از طریق حرفه آموزی و آموزش فرا می‌گیرند بهره‌مند شود.

 

او بیان کرد: کمک‌های خیرین و انجمن برای آزاد سازی زندانیان بدین نحو جبران شود که این امر از بازگشت مجدد زندانیان آزاد شده به زندان در اثر ارتکاب مجدد جرم به دلیل بیکاری آن‌ها و پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب‌های اجتماعی کمک شایانی خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار