رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان:
یکی از چالش‌ها ناآشنایی والدین با سواد رسانه‌ای و فضای مجازی است

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان گفت: یکی از چالش های ما ناآگاهی و ناآشنایی والدین از فضای مجازی است، والدینی که سواد رسانه‌ایکافی داشته باشند می توانند ناظر خوبی باشند.
سواد رسانه ای

به گزارش آسمان بردسیر، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، محمد علیرضایی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان در جلسه انجمن اولیا و مربیان مدرسه امام علی (ع) آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان گفت: در طول مدت همه گیری بیماری کرونا و آموزش مجازی، فرزندان ما مجبور به استفاده از گوشی و فضای مجازی شدند، که این موضوع تبعات منفی زیادی به همراه داشت.

 

وی افزود: کم تحرکی، دوری از فضای اجتماعی مدرسه و درگیر فضای مجازی شدن از جمله آسیب هایی بود که دانش آموزان ما به آن مبتلا شدند.

 

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان اظهار داشت: یکی از چالش های ما ناآگاهی و ناآشنایی والدین از فضای مجازی است، تنها پدر و مادری که خودشان در زمینه سواد رسانه‌ای اطلاعات کافی داشته باشند می توانند ناظر خوبی بر نحوه حضور فرزندانشان در فضای مجازی باشند.

 

وی گفت: ارتقای سواد رسانه ای والدین به منظور نظارت صحیح بر حضور دانش آموزان در فضای مجازی ضرورت دارد.

 

علیرضایی گفت: سواد رسانه ای به این معنی است که ما رژیم مصرف رسانه ای درستی داشته باشیم، بدانیم از چه رسانه هایی و به چه میزان استفاده کنیم و بتوانیم قدرت درک، تحلیل و بصیرت خود را در مواجه با رسانه ها و توطئه های دشمن تقویت کنیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

آخرین اخبار