پس از دستور ویژه رئیس قوه قضائیه؛
۱۴۳۸ خودروی توقیفی در کرمان تعیین تکلیف قضایی شد

رئیس کل دادگستری استان کرمان از تعیین تکلیف قضایی ۱۴۳۸ خودروی توقیفی مربوط به پرونده های قضایی خبر داد و گفت: اقدامات بسیار خوبی برای تعیین تکلیف خودروهای توقیفی مربوط به سال ۱۴۰۰ و قبل از آن انجام شده است.
خودرو
به گزارش آسمان بردسیر، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان در بازدید از پارکینگ خودروهای توقیفی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمان افزود: پیرو بازدید رئیس قوه قضاییه از پارکینگ خودروهای توقیفی موضوع مواد مخدر در کرمان، کارگروه ویژه ای برای تعیین تکلیف این خودروها تشکیل شد و پرونده ها مورد بازخوانی قرار گرفت.

 

وی با بیان این مطلب که اقدامات بسیار خوبی در راستای تعیین تکلیف خودروهای توقیفی مواد مخدر انجام شده است، تصریح کرد: در حال حاضر از مجموع ۲۳۰۰ خودروی موجود در این پارکینگ، ۱۴۳۸ خودروی مربوط به سال ۱۴۰۰ و قبل از آن تعیین تکلیف شده است.

 

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با بیان اینکه در این راستا نسبت به تعیین تکلیف خودروهای سبک و سنگین توقیفی اقدام شده، گفت: در فرصت ۴۰ روزه تا پایان سال جاری، فرایند مزایده و فروش این خودروها از سوی سازمان های مربوطه انجام خواهد شد.

 

وی یادآور شد: در صورت عدم اجرای وظایف دستگاه ها درباره مزایده و فروش این خودروها، دستگاه قضایی براساس قانون نسبت به فروش آنها اقدام کرده و وجه حاصل از فروش نیز در حساب امانی دادگستری نگهداری خواهد شد.

 

حمیدی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ در هر فصل ۴۰۰ خودرو تعیین تکلیف شده و به فروش خواهد رسید تا از دپوی خودروها جلوگیری شود، تاکید کرد: بیش از ۹۰ درصد خودروهای توقیفی به نفع دولت ضبط می شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار