مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان:
۶۶ هزار نفر حامی ایتام در کرمان وجود دارد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: ایتام کرمانی و فرزندان محسنین از سوی ۶۶ هزار نفر از نیکوکاران کرمانی حمایت می‌شوند.
اکرام
به گزارش آسمان بردسیر، مهر نوشت: ناصر عسکری نژاد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با بیان اینکه قسمت عمده کار بر دوش مردم گذاشته شده و آنها هم نقش خود را به خوبی ایفا کردند، گفت: در خیلی از عرصه‌ها این مردم هستند که دست ما را می‌گیرند و اگر خیران نبودند، قطعاً نمی‌توانستیم مشکلات مردم را حل کنیم و به همت مردم خیر کشورمان است که می‌توانیم از محرومان و نیازمندان دستگیری و مشکلی را از یتیمی حل کنیم.

 

او با بیان اینکه در ماه‌های پایانی سال و آستانه ماه رمضان قرار داریم و امیدوار هستیم که در این ایام با مشارکت بیشتر مردم، یاری رسان محرومان باشیم، تصریح کرد: جشن نیکوکاری را در آستانه سال جدید، اطعام مهدوی و جشن رمضان را هم در پیش داریم.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان بیان داشت: طی ۱۰ ماه گذشته، ۶۶ هزار نفر حامی نزدیک به ۱۱۰ میلیارد تومان واریز نقدی به حساب ایتام و محسنین استان کرمان داشتند.

 

او تصریح کرد: میانگین ماهانه برای هر یتیم چیزی در حدود ۴۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان می‌باشد که همین مبلغ تا اندازه‌ای خیال ایتام ما را راحت کرده است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار