معاون سیاسی استاندار کرمان خبر داد؛
۶ گرمخانه برای بی‌خانمانان کرمان ایجاد شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان می‌گوید ۶ مکان شب‌خواب به همت شهرداری و نیز گروه های مردمی نیکوکار برای افراد بی‌خانمان در شهر کرمان راه‌اندازی شده است.
گرمخانه کرمان
به گزارش آسمان بردسیر، ایرنا نوشت: طی چندماه اخیر آماده نشدن گرمخانه دائمی شهرداری کرمان باوجود سرمای چند درجه زیر صفر زمستان در این شهر خبرساز شده بود و شهرداری نیز اعلام کرد که هرچند گرمخانه دائمی به افتتاح نرسید اما گرمخانه موقت در اختیار برخی بی خانمانان قرار گرفته است.

 

شهرداری همچنین طی روزهای گذشته اعلام کرده بود که اتوبوس برای اقامت شبانه بی خانمانان در شهر کرمان در نظر گرفته است.

 

حالا اما معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان که به بازدید از برخی گرمخانه های مرکز این استان رفته با اشاره به ۲ گرمخانه زیر نظر شهرداری و چهار گرمخانه دیگر که به همت گروه های مردمی و خیران راه اندازی شده می گوید که تلاش برای اقامت شبانه بی خانمانان در این تعداد از گرمخانه مهیا شده است.

 

آنطور که روز یکشنبه پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان خبر داده، رحمان جلالی در حاشیه بازدید از گرمخانه شهرداری کرمان افزود: با همکاری مجموعه‌های ذیربط و با توجه به سرمای هوا، تاکنون ۶ مکان شب‌خواب برای افراد بی‌خانمان، متکدی و معتاد متجاهر در شهر کرمان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: امکانات اولیه برای خواب و بهداشت با کمک مجموعه‌های مردم‌محور و خیران در این گرمخانه‌ها فراهم شده و تغذیه افراد نیز انجام می‌شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه این گرمخانه‌ها از ساعت ۹ شب تا ۹ صبح روز بعد پذیرای افراد بی‌خانمان است، تصریح کرد: بنا بر آن است که این امکان در نقاط مختلف شهر افزایش داده شوند.

 

وی اظهارداشتت: این مکان‌ها برای نگهداری معتادان متجاهر نیستند، بلکه برای اسکان شبانه راه‌اندازی شده‌اند و قرار است یک مددکار سازمان بهزیستی نیز در آنها استقرار یابد.

 

پیگیری خبرنگار ایرنا درباره نشانی این گرمخانه ها نشان داد که این مکان ها در خیابان های سرباز، محله چهارده معصوم، میدان سرآسیاب فرسنگی، خیابان مهدیه، خیابان باستانی پاریزی و جنگل قائم برپا شده است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار