امام جمعه بردسیر:
دانشجویان از اقشار تاثیرگذار در دفاع مقدس بودند

حجت‌الاسلام علی اکبر کرمانی امام جمعه بردسیر با بیان اینکه همه مردم در پیروزی جنگ تحمیلی نقش بسزایی داشتند از دانشجویان و دانش‌آموزان به عنوان یکی از اقشار مهم و تاثیرگذار در جنگ نام برد.
کرمانی امام جمعه بردسیر

به گزارش آسمان‌بردسیر، آنا نوشت: در آستانه سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران که به روز بسیج اساتید مزین شده است و در راستای ترویج فرهنگ شهادت و تکریم خانواده‌ شهدا به همت معاونت فرهنگی دانشجویی، بسیج اساتید، بسیج دانشجویی و بسیج کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، یادواره شهدای والامقام با حضور مسئولان در این دانشگاه برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر کرمانی امام جمعه بردسیر در این مراسم با تکریم مقام شهدا گفت: در جنگ هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان ایران نه تنها در مقابل رژیم بعث عراق؛ بلکه مقابل لشکر کفر و ظلم دنیا مبارزه کردند.

 

وی همدلی رزمندگان را رمز پیروزی در دفاع مقدس دانست و افزود: اقلیت‌های مذهبی نیز نقش بسزایی در پیروزی جنگ تحمیلی ایفا کردند به گونه‌ای که مقام معظم رهبری به صورت مستمر، با خانواده‌ شهدای والامقام اقلیت‌های مذهبی دیدار دارند.

 

امام جمعه بردسیر با اشاره به اینکه تمامی مردم کشور در پیروزی جنگ نقش بسزایی داشتند از دانشجویان و دانش‌آموزان به عنوان یکی از اقشار مهم و تاثیرگذار در جنگ نام برد و افزود: هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا، شناخت بیشتر ویژگی‌های اخلاقی و معرفتی شهدا و پیروی از آنان است.

 

در ادامه این آیین، جانشین بسیج اساتید استان کرمان نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: مکتب شهدا، مکتب تمدن ساز و انسان ساز است.

 

عیسی مرادی با بیان خاطراتی از جنگ گفت: سعی کنیم با انتشار مطالب و ترویج ویژگی‌های شهدا به ویژه در فضای مجازی ضمن مقابله با شائبه ها، مراقب پاسداری از خون شهدا باشیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

آخرین اخبار