فیروزآبادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر:
با برگزاری یادواره‌ها و تبیین رشادت‌های شهدا می‌توان سبک زندگی جدیدی برای جوانان ایجاد کرد

[h5ap_inline_player src="https://asemanbardsir.ir/wp-content/uploads/2023/06/sound-5.wav"] فیروزآبادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر: با برگزاری یادواره‌ها و تبیین خاطرات، رشادت‌ها و زندگی نامه رزمندگان و شهدامی‌توان سبک زندگی جدیدی برای جوانان ایجاد کرد.
دانشگاه آزاد بردسیر

به گزارش آسمان‌بردسیر، آنا نوشت: آمنه فیروزآبادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در یادواره شهدای والامقام که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: با برگزاری یادواره‌های شهدا و تبیین خاطرات، رشادت‌ها و زندگی نامه رزمندگان و شهدا می‌توان سبک زندگی جدیدی برای جوانان ایجاد کرد.

 

آمنه فیروزآبادی با بیان اینکه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، علاوه بر شهدای گرانقدر، سه سپهبد والامقام به فیض شهادت نائل آمدند خاطر نشان کرد: در سال ۱۳۵۸ سپهبد، ولی الله قرنی، در سال ۱۳۷۸ سپهبد علی صیاد شیرازی و در سال ۱۳۹۸ سپهبد حاج قاسم سلیمانی از سوی دشمنان به فیض شهادت نائل شدند.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، خواستار برگزاری بیشتر یادواره‌ها و انتقال سبک زندگی شهدا و رزمندگان به نسل جوان شد.

 

بیشتر بخوانید: دانشجویان از اقشار تاثیرگذار در دفاع مقدس بودند

 

یکی از راویان و رزمندگان دفاع مقدس هم با گرامیداشت یاد شهدا گفت: «سلامتی» و «امنیت» از نعمت‌های خداست و رزمندگان در جنگ هشت ساله دفاع مقدس، امنیت را برای این کشور به ارمغام آوردند.

 

علی عبدالعلی زاده به ویژگی‌های بارز شهدا و رزمندگان اشاره کرده و افزود: با برگزاری یادواره‌های شهدا می‌توان معرفت، منش و راه و رسم زندگی شهدا را به نسل جوانان انتقال دهیم.

 

وی به بیان خاطراتی از رشادت‌های سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید محسن دایی زاده، نخستین دانشجوی شهید دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر و سایر شهدای والامقام پرداخت.

 

تکریم و تجلیل از خانواده‌ شهدای شهرستان بردسیر از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر

آخرین اخبار