با حضور مدیر کل بهزیستی کرمان :
زاهدی به عنوان رئیس جدید بهزیستی شهرستان بردسیر معرفی شد

علیرضا وحید زاده مدیر کل بهزیستی کرمان طی حکمی نجمه زاهدی را به سمت سرپرستی اداره بهزیستی بردسیر منصوب کرد.
بهزیستی بردسیر

به گزارش سپهر بردسیر، نجمه زاهدی با حکم مدیر کل بهزیستی استان کرمان به عنوان رئیس جدید اداره ی بهزیستی شهرستان بردسیر منصوب شد.

 

علیرضا وحید زاده در مراسم تودیع و معارفه رییس بهزیستی شهرستان بردسیر گفت: ماهیت و ساختار خدمات گسترده و متعدد بهزیستی به گونه‌ای است که متصدیان و مسئولان در این مجموعه بایستی با دوری از دسته بندی‌ها وجناح بندی‌های سیاسی تنها در مسیر تعمیق و گسترش خدمات با استفاده از همه امکانات دولتی و توان اجرایی و موثر تشکل‌های مردمی و خیران برنامه ریزی و حرکت کند.

 

وی با اشاره به اهمیت خدمات تخصصی بهزیستی خطاب به سرپرست جدید این اداره افزود: همکاری و تعامل سازنده با همه مسئولان اجرایی همراهی و همکاری موثر با ائمه جمعه و جماعات و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در کنار بهره بردن از امکانات موجود و توان بنگاه‌های اقتصادی منطقه تنها راهکار موفقیت و خدمت ماندگار در این پست خواهد بود؛ بنابراین لازم است تا با بهره بردناز تجربیات ارزنده کارشناسان و کارکنان و استفاده از همه ابزار‌ها و راهکار‌های موجود در پیشبرد هر چه موثر‌تر اهداف و ماموریت‌های سازمانی کوشا باشید.

 

نجمه زاهدی رییس بهزیستی بردسیر ضمن قدردانی از اعتماد مجموعه بهزیستی به او ، از همکاری و تعامل خود با تمام مسئولان شهرستان برای پیشبرد اهداف بهزیستی خبر داد.

 

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار