حسن پور نماینده مردم بردسیر و سیرجان:
آب بردسیر به خانه‌های آنچنانی و ویلاها در دیگر شهرستان‌ها می رود/بانک‌های بردسیر حتی وام ۵۰ میلیون تومانی به مردم پرداخت نمی‌کند

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حذف بردسیر از طرح آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) تصریح کرد: جایی در استان کرمان بدتر از بردسیر نداریم زیرا ریال در بخش آبرسانی این شهرستان هزینه نشده است.
شهباز حسن پور
به گزارش آسمان بردسیر، شهباز حسن پور نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی در جریان نشست مسئولان شهرستان بردسیر با حضور سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: یکی از بلاهای طرح ها، مشاورانی هستند که در مرکز مستقرند و دفتری در شهرستان ندارند.

 

طرح منظومه‌های روستایی در بردسیر پیشرفتی نداشته است

وی در ادامه همچنین با بیان اینکه پیگیریم تخصیص اعتبارات دولتی امسال به ۱۰۰ درصد برسد؛ اظهارداشت: دولت اعلام کرده بالای ۲۰ درصد از طرح های مصوبات سفر رییس جمهور در استان‌ها انجام شده در حالی که به گفته مدیران مسکن و شهرسازی، طرح منظومه های روستایی در بردسیر پیشرفتی نداشته و در حد انتخاب مشاور باقی مانده است.

 

 ریالی در بخش آبرسانی این شهرستان هزینه نشده است

حسن پور همچنین با اشاره به حذف بردسیر از طرح آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) تصریح کرد: جایی در استان کرمان بدتر از بردسیر نداریم زیرا ریال در بخش آبرسانی این شهرستان هزینه نشده است.

 

آب بردسیر به خانه‌های آنچنانی و ویلاها در دیگر شهرستان ها می رود

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آب بردسیر به خانه‌های آنچنانی و ویلاها در دیگر شهرستان ها می رود درعین حال افزود: از زمانی نماینده شدم نگذاشتم یک قطره آب این شهرستان منتقل شود و پیگیر انتقال آب از خلیج فارس به بردسیر نیز هستیم.

 

بانک‌های بردسیر ۱۰۰ درصد تعطیل هستند،حتی وام ۵۰ میلیون تومانی به مردم پرداخت نمی‌کند

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه بانک‌های بردسیر ۱۰۰ درصد تعطیل هستند تاکید کرد: هیچ بانکی در این شهرستان حتی وام ۵۰ میلیون تومانی به مردم پرداخت نمی‌کند و فقط بانک رسالت در این شهرستان فعالیت دارد.

 

حسن پور عنوان کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان بخش خصوصی شهرستان بردسیر را حمایت کند زیرا سیستم خشک اداری در این شهرستان حاکم است و امیدوارم انقلاب اداری در کشور صورت گیرد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار