پرتونیا مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسیر:
آموزش و پرورش بدون مدیر شایسته، به تحول نخواهد رسید

پرتونیا مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسیر گفت: آموزش و پرورش بدون مدیر شایسته، به تحول نخواهد رسید.
رضا پرتونیا

به گزارش آسمان‌بردسیر، روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بردسیر نوشت: رضا پرتونیا مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسیر ضمن اشاره به هفته دفاع مقدس و تبریک آغازماه ربیع الاول خطاب به مدیران جدید مدارس شهرستان بردسیر گفت: شما به عنوان مدیران مدارس برای ما اهمیت ویژه ای دارید، آموزش و پرورش امروزه بدون مدیر شایسته به تحول نخواهند رسید.

 

وی با عنوان اینکه ایمان، اعتقاد و باور به کار در مدرسه داری از دیگر ضروریات یک مدیر مدرسه است و افزود: مدیر باید شاداب، سرحال و پر انرژی باشد و روح و جان تازه ای به مدرسه اش بدمد و بر مسئولیت بسیار مهمی که بر دوش اش است واقف باشد چرا که آینده و عاقبت دانش آموزان در دستان اوست.

 

رضا پرتونیا اظهار داشت: ضرورت آشنایی مدیران و معلمان با مسائل روزی که نوجوانان با آنها در ارتباط هستند،در تربیت دانش آموزان بسیار اهمیت دارد.

 

وی مسئولیت مدیران و معلمان را نوعی امانت دانست و گفت برای اینکه بتوانیم در این امانت موفق شویم باید شایستگی خود را افزایش دهیم.

 

شایان ذکراست: جلسه مدیران جدید مداس شهرستان بردسیر با حضور مدیر، معاون آموزشی، کارشناس ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش شهرستان بردسیرو مدیران جدید مدارس شهرستان بردسیر در محل سالن کنفرانس امام رضا(ع) آموزش و پرورش شهرستان بردسیر برگزار شد

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

آخرین اخبار