مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت:دانش‌آموز قوی، آینده‌ساز ایران قوی است/ تربیت دانش آموزان پرسشگر و مطالبه گر مهمترین راهبرد آموزش و پرورش است

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در جمع دانش آموزان مدرسه فاطمیه گلزار خطاب به دانش آموزان گفت: دانش‌آموز قوی، آینده‌ساز ایران قوی است و تربیت دانش آموزان پرسشگر و مطالبه گر مهمترین راهبرد آموزش و پرورش است.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بردسیر ،به نقل از  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی در مراسم صبحگاه دبیرستان دخترانه فاطمیه شهر گلزار با قدردانی از حضور آگاهانه آحاد مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، این اقدام را پاسخی کوبنده به دسیسه های دشمنان علیه نظام اسلامی قلمداد کردند.

وی خاطر نشان کرد: جنایت جنگی اخیر رژیم اشغالگر قدس در حمله به بیمارستان غزه بیانگر آن است که نسل کشی سازمان یافته و قتل عام کودکان بخش تفکیک ناپذیری از ایدئولوژی حاکم بر رژیم صهیونیستی است.

رضایی افزود: صهیونیست‌ها باید بدانند تاریخ پرافتخار مقاومت اسلامی و شرح جنایات و دشمنی آنان با اسلام و انسانیت در کلاس‌های درس دانش‌آموزان ایران و سایر سرزمین‌های اسلامی طنین‌انداز خواهد شد و معلمان آزاده تاریخ این نسل کشی سازمان یافته، اشغالگری ظالمانه و مقاومت قهرمانانه را برای دانش آموزان خود روایت خواهند کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر اینکه شعار مرگ بر اسرائیل برای رژیمی است که برای حکومت خود دارد، کودک می‌کشد، گفت: شهدای ما، امام ما از همان روز اول این شیطان را می‌شناختند و این شعار را سر دادند و می‌دانستند که باید این غده سرطانی را در همان اول از بین برد و اجازه نداد که بزرگتر شود.

رضایی تصریح کرد: دشمن در توطئه ابتدای سال تحصیلی گذشته با همه توان خود وارد میدان شد و جنگی ترکیبی علیه نظام و ملت ایران به راه انداخت و اما با هوشیاری شما دانش آموزان نقشه های شوم دشمن خنثی شد.

وی خطاب به دانش آموزان بر استفاده حداکثری از ظرفیت نوجوانی و جوانی خود در راستای فتح قله های علم و دانش تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تشکیل تیم رصد فعالیت های آموزشی و پرورشی در آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بازدید از مدارس مناطق محروم و دور افتاده به صورت سرزده یکی از راهبرد های اصلی این تیم است.

برپایه این گزارش، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه بازدید سرزده از مدرسه فاطمیه با در فضای صمیمی با دانش آموزان گفتگو و پاسخگوی سوالات آنان بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار