قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی :
برپایی مواکب جریان سازی مکتب شهید سلیمانی در سومین سالگرد/حاج قاسم قهرمان جهاد تبیین بود

حجت‌الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: حاج قاسم قهرمان جهاد تبیین بود از این رو توقع می رود سمت و سوی همه برنامه ها به این سمت رود و همه کمیته ها به این موضوع توجه داشته باشند.
شهید سلیمانی
به گزارش سپهر بردسیر،  جلسه ستاد کشوری و استانی سومین سالگرد شهید سلیمانی با حضور مسئولین استانی و کشوری در بیت الزهرا موقوفه ی شهید سلیمانی برگزار شد.
در این مراسم محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: کمیته عمرانی زیر ساختهای گلزار شهدای کرمان را تقویت کرد که می توان گفت یکی از کارهای مهم امسال در گلزار شهدا است.
وی ادامه داد: سال گذشته متقاضی های بسیاری از موکبها و ستادهای مردمی سایر استانها داشتیم که مشکلاتی وجود داشت اما امسال با محوریت استاندار و امام جمعه بسیاری از موانع برطرف شد تا زیرساختها آماده شود.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد:با توجه به استقبال از سایر استانها امسال نیز نذر اسکان توسط مردمی راه اندازی شده است. 
سردار نظری تاکید کرد: با اشاره به تاکیدات رهبری در خصوص جهاد تبیین و باتوجه به اهداف و منظورهایی که امسال داشتیم راویان موثر و مردمی بسیاری از سراسر کشور به کرمان آمدند. 

برپایی مواکب محتوایی و فرهنگ سازی مکتب شهید سلیمانی در سومین سالگرد

وی ادامه داد: جهت برپایی موکب ها مسئولین مواکب توجیه و جانمایی ها بررسی شدند ضمن این که امسال قصد داریم در کنار خدمات مردمی مواکب محتوایی و فرهنگ سازی و جریان سازی مکتب حاج قاسم هم داشته باشیم.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: سردار معروفی به عنوان معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج، تجربیات مردمی کرمان را به بقیه استانها انتقال داده شد و تشکلهای سایر استانها دعوت شد و توجیه شدند.
سردار نظری با اشاره به این که امیدواریم در گام دوم انقلاب بتوانیم از این ظرفیت عظیم مکتب حاج قاسم استفاده کنیم؛ توضیح داد: بیش از ۸۰ کشور دنیا زائر خارجی بر مزار شهید سلیمانی حضور یافته است؛ با توجه به فتنه اخیر در این ایام سالگرد شهید سلیمانی تو دهنی محکمی به یاوه گویی های فتنه گران خواهیم زد.

 

از ظرفیتهای مختلف برای اسکان زائران استفاده شده است

در ادامه مهدی فداکار استاندار کرمان بیان کرد: جمهوری اسلامی به شدت مورد بغض دشمن است و این حجم از دشمنی در دنیا بی سابقه است و در مقابل  این حجم از موفقیتها در برابر همه دشمنی ها بی نظیر است.
وی با اشاره به این که ایران قدرت هوشمندی را در منطقه راه انداخته است، تاکید کرد: این قدرت هوشمندی است که دشمن را مستاصل کرده است و این به برکت خون شهدا از جمله شهید سلیمانی است چرا که حدوث انقلاب با شهدا بود و بقای آن هم با شهدا است که به برکت خون شهدا فتنه دفع شد.

 

استاندار کرمان با تاکید به این از ظرفیتهای مختلف برای اسکان زائران استفاده شده است، توضیح داد: امسال برنامه های سالگرد شهید سلیمانی دارای ضرورت بیشتری است چرا که به واسطه فروکشی کرونا مهمان بیشتری داریم و همچنین حوادث اخیر برای ما مسئولیت بیشتری ایجاد کرد.

 

حاج قاسم قهرمان جهاد تبیین بود

در ادامه حجت‌الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تاکید همه نسبت به حفظ ماهیت مردمی بودن برگزاری سالگرد خواست ما است.

 

 

وی با اشاره به این که تعداد کمیته ها دو برابر شده که اکثرا نماد فعالیتهای مردمی است؛ توضیح داد: ما در عصر جهاد تبیین هستیم که رهبر انقلاب تاکید کردند و بدون شک راه برون رفت از هجمه های دشمن جهاد تبیین است.
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد: حاج قاسم قهرمان جهاد تبیین بود از این رو توقع می رود سمت و سوی همه برنامه ها به این سمت رود و همه کمیته ها به این موضوع توجه داشته باشند.
حجت الاسلام حریزاوی عنوان کرد: سال گذشته ابتکاری خوبی در بیت الزهرا(س) کلید خورد ۴ گروه به عنوان راویتگر مکتب سلیمانی در کرمان حضور پیدا کردند و آموزش دیدند.

 

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار