|فجرانقلاب| وفایی سرپرست فرمانداری بردسیر خبر داد:
برگزاری 15 برنامه ویژه ی دهه فجر در شهرستان بردسیر / بهره برداری از 80 طرح در حوزه های مختلف

وفایی سرپرست فرمانداری شهرستان بردسیر گفت: در دهه ی فجر بیش از 80 طرح با اعتبار تقریبی 650 میلیارد ریال در حوزه های مختلف آموزشی، کشاورزی، عمرانی، بهداشتی و دامداری به بهره برداری خواهد رسید.
وفایی-فرماندار-بردسیر

به گزارش آسمان بردسیر، حمزه وفایی سرپرست فرمانداری بردسیر در جلسه ی شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه ی مبارک فجر و میلاد امیر المومنین علی (ع)، در بیان برنامه های شاخص شهرستان بردسیر در دهه ی مبارک فجر 1401 گفت : در دهه ی فجر بیش از 80 طرح با اعتبار تقریبی 650 میلیارد ریال در حوزه های مختلف آموزشی، کشاورزی، عمرانی، بهداشتی و دامداری به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی ضمن قدردانی از همکاری ادارات شهرستان در خصوص کسب رتبه ی اول اشتغال در سامانه ی رصد استان، ادامه داد:امیدواریم با افتتاح این طرح ها شاهد اشتغال بیشتر جوانان بردسیری باشیم.

 

سرپرست فرمانداری بردسیر خاطر نشان کرد : با تبیین دستاوردهای انقلاب به مردم گاهی موثر در آگاهی مردم نسبت به خدمات نظام ارزشمند جمهوری اسلامی برداشته شود.

 

وفایی افزود: امیدواریم که بتوانیم در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله) بیش از بیش به نظام و  مردم شریف شهرستان بردسیر خدمت کنیم.

 

این مقام مسئول در ادامه ی بیان برنامه های دهه مبارک فجر در شهرستان بردسیر گفت: نواختن زنگ انقلاب، گلباران قبورمطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری شب شعر، برپایی موکب، برگزاری جشن های شادی در بخش های مختلف شهرستان، برگزاری جشن های محله ای و افتتاح طرح های عمرانی، محفل انس با قرآن کریم، برپایی بازارچه ی خوداشتغالی، افتتاحیه نمایشگاه، ویزیت رایگان بیماران، برپایی ایستگاه تندرستی، برپایی میزخدمت و نورافشانی آذین بندی میادین و خیابان های بردسیر از جمله برنامه ی در نظر گرفته شده برای گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهرستان بردسیر است.

 

سرپرست فرمانداری بردسیر در پایان نیز با اشاره به اعلام اداره ی هواشناسی مبنی بر ادامه ی بارش ها و برودت هوا، از ادارات و سازمان های مرتبط خواست که بازگشایی راه های ارتباطی را در اولویت کاری خود قرار داده و نسبت به صرفه جویی در مصرف گاز نیز تدابیر لازم را به عمل آورند.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار