سفیر چین در دیدار با استاندار کرمان:
بستر سرمایه‌گذاری شرکت‌های چینی در کرمان فراهم می‌شود

سفیر کشور چین در دیدار با استاندار کرمان گفت: به دنبال ایجاد بستر سرمایه‌گذاری و حضور شرکت‌های چینی در استان کرمان هستیم.
استاندار کرمان و سفیر چین

به گزارش آسمان بردسیر، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، چنگ هوآ سفیر کشور چین در دیدار با محمدمهدی فداکار استاندار کرمان ضمن ابراز خوشحالی از حضور در کرمان، گفت: دوستی دو کشور چین و ایران بسیار دیرینه است و کرمان شهری باستانی با قدمتی کهن است.

 

وی با اشاره به بازدید خود از باغ شاهزاده ماهان، عنوان کرد: یک شرکت خودروسازی چینی را در بم داریم که از همکاری استان با این شرکت خودروسازی تشکر می‌کنم.

 

سفیر چین تصریح کرد: سفر آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور ایران به کشور چین بسیار موفقیت‌آمیز بوده و دستاوردهای زیادی داشته است.

 

بیشتر بخوانید: آمادگی استان کرمان جهت حضور سرمایه‌گذاران چینی

 

وی با اشاره به اینکه در این سفر ۱۷ تفاهمنامه همکاری امضا شده است، تصریح کرد: روز گذشته دبیر شورای عالی امنیت ملی با نماینده کشور عربستان دیدار و به توافق خوبی دست پیدا کردند، برهمین اساس کشور چین همواره مایل به توسعه و ثبات منطقه است.

 

چنگ هوآ ابراز داشت: امروز رایزن بازرگانی سفارت نیز ما را همراهی می‌کنند، چراکه به دنبال ایجاد بستر سرمایه‌گذاری و حضور شرکت‌های چینی در استان کرمان هستیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار