وفایی سرپرست فرمانداری شهرستان بردسیر:
تداوم و توسعه فعالیت کارخانه فولاد مشیز بردسیر و رفع مشکلات کارگری خواسته‌ی جدی فرمانداری است

سرپرست فرمانداری بردسیر گفت: تداوم و توسعه فعالیت کارخانه و رفع مشکلات کارگری خواسته ی جدی فرمانداری است و در این زمینه موارد لازم به مسئولین شرکت اعلام گردیده و در جلسه ی شورای تامین شهرستان با حضور مدیران کارخانه مسائل با جدیت و بصورت ویژه پیگیری خواهد شد.
فولاد مشیز بردسیر

به گزارش آسمان بردسیر، روابط عمومی فرمانداری بردسیر نوشت: حمزه وفایی سرپرست فرمانداری شهرستان بردسیر از برگزاری جلسه ی کمیسیون کارگری استان جهت بررسی مسائل و مشکلات کارخانه‌ی فولاد مشیز بردسیر خبر داد.

 

پرداخت حقوق و رفع مشکل بیمه کارگران طی چند روز آینده

وفایی با اشاره به پیگیری های ویژه در چند روز گذشته در خصوص رفع مشکلات کارخانه ی فولاد مشیز بردسیر گفت: در چند روز گذشته پیگیریهای ویژه ای در جهت رفع مسائل فولاد مشیز صورت گرفته و طی مذاکراتی که با آقای حسن زاده مدیر عامل شرکت جهاد نصر انجام شد ایشان از پرداخت حقوق کارگران و رفع مشکل بیمه ای کارکنان طی چند روز آینده خبرداد.

 

سرپرست فرمانداری بردسیر ادامه داد: در راستای پیگیری مسائل کارخانه، مذاکرات و جلساتی با مدیر کل تامین اجتماعی استان نیز صورت گرفت و مقرر شد شرکت جهاد نصر با همکاری مدیر کل تامین اجتماعی استان در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل بیمه ای کارکنان اقدام نمایند.

 

فعالیت مجدد کارخانه‌ی فولاد مشیز اسفند ماه 

وی در خصوص فعالیت کارخانه نیز گفت: مدیر عامل شرکت جهاد نصر در مذاکره امروز عصر اعلام نمودند فعالیت مجدد کارخانه در اسفند ماه آغاز میگردد و کارگران از این مسئله نگران نباشند.

 

رئیس شورای تامین شهرستان بردسیر تاکید کرد: دغدغه ی کارکنان و بازنشستگان فولاد مشیز، دغدغه ی فرمانداری، شورای تامین و کلیه مسئولین شهرستان است.

 

وی ضمن اعلام حمایت از حقوق حقه و قانونی کارگران و بازنشستگان کارخانه ی مشیز بردسیر افزود: تداوم و توسعه فعالیت کارخانه و رفع مشکلات کارگری خواسته ی جدی فرمانداری است و در این زمینه موارد لازم به مسئولین شرکت اعلام گردیده و در جلسه ی شورای تامین شهرستان با حضور مدیران کارخانه مسائل با جدیت و بصورت ویژه پیگیری خواهد شد.

 

وفایی در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت بزرگ هلدینگ جهاد نصر در رفع مشکلات تولیدی فولاد مشیز و شنیدن حرفهای بحق و قانونی کارگران و بازنشستگان و مدیریت میدانی مسائل، مطالبه فرمانداری از مدیران هلدینگ جهاد نصر است که انتظار میرود نسبت به این مسائل اهتمام جدی داشته باشند و مدیریت شهرستان نیز در راستای رفع این مشکلات همکاری ویژه را خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار