|فجرانقلاب| رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان خبر داد؛
حجت‌الاسلام تقوی سخنران ۲۲ بهمن کرمان/راهپیمایی از چهارراه طالقانی تا میدان عاشورا

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر استان خبر داد و گفت: حجت‌الاسلام تقوی نماینده مردم تهران سخنران مراسم پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر کرمان است.
راهپیمایی 22 بهمن کرمان

به گزارش آسمان بردسیر، حسین انجم‌شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در گفت‌وگو تسنیم، با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: رهبری خردمندانه و حکیمانه، حضور مردم در صحنه و حمایت و پشتیبانی آنها و باورهای دینی مردم سه عامل و رمز پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن است.

 

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب در توطئه‌های شوم خود این سه عامل را مورد هدف قرار داده و به دنبال وارد کردن هجمه به جمهوری اسلامی، تضعیف جایگاه ولی فقیه، جدایی مردم از ولایت و تضعیف باورهای دینی مردم بوده، گفت: دشمن باورهای دینی نسل نوجوان و جوان ما را مورد هدف قرار داده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه مردم ما به وجود همه دشمنی‌ها توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان همواره پای نظام، انقلاب و آرمان‌های شهدا ایستاده‌اند، بیان کرد: مردم ما با وجود همه مشکلات پای ولایت و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده و حتی از برخی از مسئولان جلوتر هم بوده‌اند.

 

وی با بیان اینکه برنامه های دهه فجر باید موجب تقویت روحیه شادی و نشاط بوده و موجب امید آفرینی در جامعه شود، افزود: طی ایام‌الله دهه فجر امسال برگزاری بیش از هزار برنامه مختلف در شهر کرمان و بیش از پنج هزار برنامه در کل استان برنامه‌ریزی شده که تا کنون تعدادی از آنها برگزار و بقیه آنها نیز در روزهای آینده اجرا می‌شود.

 

انجم شعاع با اشاره به نورافشانی شب 22 بهمن ماه در سراسر استان گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را باعث ناامیدی دشمنان بوده و راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال متفاوت از سال‌های قبل در سراسر استان کرمان برگزار خواهد شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از چهارراه طالقانی تا میدان عاشورا برگزار می‌شود، بیان کرد: حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی سخنران پایانی راهپیمایی 22 بهمن در مرکز استان کرمان است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار