فداکار استاندار کرمان:
دشمن با وجود نیروهای مسلح مقتدر کشور نگاه چپ به کشور نخواهد داشت

استاندار کرمان با بیان اینکه امام(ره) با آینده‌نگری توطئه دشمن در انحلال ارتش را خنثی کرد، گفت: نیروهای مسلح در اوج اقتدار و آمادگی اجازه تحرک به دشمن را نمی‌دهند.
استاندار کرمان

به گزارش آسمان بردسیر، تسنیم نوشت: محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی در کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: امام علی(ع) می‌فرماید سربازان مایه عزت دین و امنیت مردم هستند و امنیت نعمت بزرگی است که تا از دست نرود قدر آن دانسته نمی‌شود.

 

وی با بیان اینکه امنیت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون تلاش‌های نیروهای مسلح کشور است، گفت: دشمن با وجود نیروهای مسلح مقتدر کشور نگاه چپ به کشور نخواهد داشت.

 

استاندار کرمان با اشاره به اینکه 29 فروردین سالروز فرمان تاریخی امام خمینی(ره) است و این روز در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ماندگار شده است، بیان کرد: امام(ره) با آینده‌نگری توطئه دشمن در انحلال ارتش کشور را خنثی کرد.

 

وی با بیان اینکه روزی دشمن مرتب کشور را با گزینه‌های روی میز تهدید می‌کرد و امروز میزی برای دشمن نمانده که گزینه روی میز داشته باشد، گفت: ارتش همواره مدافع وطن بوده است و نیروهای مسلح در اوج اقتدار و آمادگی در مرزها حضور دارند و اجازه تحرک به دشمن را نمی‌دهند.

 

فداکار با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران یک نیروی کاملاً مردمی است که در تمام بحران‌ها و حوادث در کنار مردم هستند، افزود: نیروهای مسلح کشور از تمام ظرفیت‌های خود برای خدمت به مردم استفاده می‌کنند که جای تقدیر دارد.

 

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران شهدای زیادی برای امنیت، آزادی و استقلال کشور تقدیم کرده است، گفت: از خدا می‌خواهیم ما را پیرو راه شهدا و در مسیر الهی آنها قرار بدهد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار