علیدادی امام جمعه کرمان:
رژیم صهیونسیتی در دره داخلی خود غرق می‌شود/جبهه مقاومت هر روز پیروزی جدیدی را نصیب جبهه اسلام می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: شکاف‌های عمیقی در رژیم صهیونیستی وجود دارد که در دره داخلی خود غرق می‌شوند.
علیدادی امام جمعه کرمان

 به گزارش سپهر بردسیر، فارس نوشت:  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان که در محل مصلی بزرگ امام علی(ع) برگزار شد، از حضور گسترده مردم در راهپیمایی با شکوه روز قدس تقدیر کرد و اظهار داشت: کسانی که عزم خود را جزم کرده و در بحث حجاب و عفاف آنچه که قانونی هست و قانون می‌گوید ورود کرده‌اند، قابل تقدیر هستند، به‌ویژه سردار رادان که در این بخش خوش درخشید، امیدوارم همه کمک کنیم و به وظیفه خود عمل کنیم.

 

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی ادامه داد: از قاطبه ملت مومن که با همراهی خوب خود این مسأله را پیش بردند و همراهی درستی داشتند، تشکر می‌کنم.

 

وی به روز ارتش پرداخت و با تاکید براینکه ارتش با اقتدار و و با وسواس به وظیفه خود عمل می‌کند، گفت: پیروزی‌ها و ماموریت‌های موفق را به این قشر خدوم تبریک می‌گویم.

 

امام جمعه کرمان به روز قدس اشاره کرد و با تاکید بر اینکه فلسطین در جغرافیای جهان امروز استراتژیک و مهم است و سه قاره بزرگ را به هم وصل می‌کند، عنوان داشت: این کشور مهد پیامبران بزرگی است که رسالت و نبوت خود را آغاز کردند، مسجدالاقصی که در این کشور قرار دارد، مورد احترام سه دین اسلام، مسیحیت و یهودیت است.

 

وی ابراز داشت: کسانی آن را اشغال کردند که بمب‌های اتمی را بر سر مردم هیروشیما و ناکازاکی ریختند، به‌دنبال اشغال این منطقه وزیر وقت انگلیس اعلام کرد، آنجا سرزمینی است برای یهودیان، در پی آن اعلام مهاجرت یهودیان به این منطقه آغاز شد و بر آن شدند رژیم جعلی و منحوس را به رسمیت بشناسند که آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها اولین نفرات بودند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمان اضافه کرد: این منطقه معنوی و استراتژیک به پایگاه استعماری تبدیل شد، اما انقلاب اسلامی با شعار عقیدتی که بر پایه حمایت از مظلوم شکل گرفت، اولین ندای حمایت از مردم مظلوم فلسطین را به امر امام و دستور رهبر عظیم‌الشان آغاز کرد و در سه بخش خدمات داد و اوضاع را به کلی عوض کرد.

 

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی با پیروزی خود، روحیه مبارزه و پیروزی را در مردم فلسطین زنده کرد و آنها فهمیدند با مقاومت و مبارزه، پیروزی در دسترس است.

 

امام جمعه کرمان اعلام روز جهانی قدس را دومین خدمت جمهوری اسلامی به مردم مظلوم فلسطین خواند و اظهار کرد: این همدردی و همراهی با مردم فلسطین بود.

 

بیشتر بخوانید : ممنوعیت ورود اشغالگران به مسجدالاقصی با قدرت موشک‌ها اتفاق افتاد

 

وی حمایت‌های عملیاتی را از دیگر خدمات خواند ‌و بیان کرد: جمهوری اسلامی وارد شد تا آنها در کوران مبارزات و سختی‌های آن تنها نباشند، امروز فلسطین را در شرایطی می‌بینیم که دست برتر را دارد.

 

 علیدادی‌سلیمانی از دست‌درازی صهیونیست‌ها در خارج از مرزهای فلسطین سخن گفت و تاکید کرد: آنها بخشی از لبنان را هم اشغال کرده بودند اما جبهه مقاومت با همراهی جمهوری اسلامی به پیروزی رسید و اکنون به‌غیر از یک محدوده کوچکی در بلندی‌های جولان آزاد شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه آنها ۸۰ درصد سوریه را اشغال کرده بودند، گفت: نیروهای مجاهد در جهان اسلام با فرماندهی فرمانده شجاع و رزمنده چهل‌ ساله در چله جهاد، حاج قاسم سلیمانی در سوریه حضور پیدا کردند و به آن پایان دادند.

 

 حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی اضافه کرد: آنها بخشی از عراق را هم اشغال کرده بودند اما شکست خوردند، امروز با افتخار حرکت بزرگ مقاومت در میدان‌های مختلف پیروزی و حماسه خلق می‌کند و رژیم غاصب صهیونیستی در ذلت است.

 

وی به پیروزی جبهه مقاومت پرداخت و با تاکید بر اینکه جبهه سنگ به موشک تبدیل شده است، گفت: پیروزی در جنگ‌های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و حتی ۸ روزه نشان دهنده اقتدار جبهه مقاومت است.

 

 علیدادی‌سلیمانی اضافه کرد: شکاف‌های عمیقی در این رژیم است که در دره داخلی خود غرق می‌شوند اما جمهوری اسلامی با دست برتر هر روز پیروزی را نصیب مردمش می‌کند، آهنگ صلح و امنیت سر می‌دهد، در منطقه محور تغییر است، نقش آفرینی مهم دارد و شرایط را برای ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) فراهم می‌کند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار