طی مراسمی در گلزار شهدای کرمان معرفی شد؛
“عبدالمهدی مغفوری” شهید شاخص بسیج رسانه کشور

طی مراسمی در جوار مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، «عبدالمهدی مغفوری» به‌عنوان شهید شاخص بسیج رسانه کشور معرفی شد.

به گزارش آسمان‌بردسیر، فارس نوشت: طی آیینی با حضور سردار حسین معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور شهید عبدالمهدی مغفوری در جوار مزار سردار شهید حاج قاسم‌ سلیمانی به‌عنوان شهید شاخص بسیج رسانه کشور معرفی شد.

 

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  بیش از هر روزی نیازمند ترویج گفتمان و فرهنگ شهدا هستیم که همان فرهنگ عاشوراست و به ما مصونیت می‌دهد.

 

وی بیان کرد: امروز بیش از هر روزی نیازمند معرفی بیشتر شخصیت شهیدانی هستیم که تحت امر امام راحل تربیت یافتند و در مدرسه درس‌آموز دفاع مقدس حضور داشتند که تبدیل به دانشگاهی با استادانی چون امام خمینی(ره) و مربیانی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی شد.

 

معروفی با اشاره به ویژگی‌های بارز شهید عبدالمهدی مغفوری از شهدای گرانقدر استان کرمان تصریح کرد: همه وجود این شهید تسلیم خدا و اهل بیت بود و گفتمان او گفتمان سیدالشهدا(ع) و عاشورا بود.

 

وی از فعالیت شهید عبدالمهدی مغفوری در حوزه روابط عمومی، تبلیغات و امور فرهنگی لشکر ۴۱ ثارالله در دوران دفاع مقدس سخن به‌میان آورد و افزود: شهید مغفوری یک سخنور بود آن هم سخنوری که با زبان دین و اهل بیت و قرآن صحبت می‌کرد.

 

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور ابراز داشت: شهید مغفوری حاکم بر قلوب همه و فراتر از یک فرمانده بود و  نقش رسانه‌ها و فضای مجازی در معرفی این شهید به‌عنوان نماد شرافت و بزرگی موثر خواهد بود.

 

معروفی خاطرنشان کرد: تولیدات مختلف ازجمله مستند شهید مغفوری به‌عنوان شهید شاخص بسیج رسانه کشور و یادواره ملی برای معرفی این شهید در دستور کار قرار می‌گیرد تا شخصیت وی را به زیبایی برای جامعه معرفی کنیم و با معرفی شهید مغفوری در واقع مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی معرفی می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار