|فجرانقلاب| رییس کل دادگستری استان کرمان:
مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه دشمن را خنثی می‌کنند

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: مردم همواره در صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب حضور داشته‌اند و در ۲۲ بهمن ماه سال جاری نیز مشت محکمی به دهان دشمنان این نظام و انقلاب خواهند زد.
رئیس کل دادگستری استان کرمان

به گزارش آسمان بردسیر، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رییس کل دادگستری استان کرمان در ششمین گردهمایی علما و سران طوایف جنوب و شرق استان کرمان افزود: سران طوایف، تعهد، عشق و علاقه خود به نظام و انقلاب را همواره نشان داده‌اند و نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.

 

وی با اشاره به این مطلب که در سند تحول قوه قضائیه، جایگاه بسیار مهم و تأکیدات فراوانی بر استفاده از نقش مردم مطرح شده است، تاکید کرد: امروز این آمادگی در ارکان نظام از جمله در قوای قضائیه، اجرایی و مقننه وجود دارد تا ظرفیت مردمی استفاده شود زیرا این نظام یک نظام مردم سالار دینی است.

 

رئیس کل دادگستری استان کرمان، رعایت عدالت در رفع اختلافات را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید بر مبنای توصیه‌های دینی و اسلامی، از ظرفیت‌های صلح وسازش برای حل پرونده‌ها استفاده شود.

 

حجت الاسلام حمیدی بر همکاری مردم، سران طوایف و علما در پیشگیری از وقوع جرم نیز تاکید کرد و گفت: بدون مشارکت مردم در حوزه پیشگیری از وقوع جرم موفق نخواهیم بود.

 

وی با اشاره به این مطلب که برخی آمار جرایم و آسیب‌های اجتماعی موجود زیبنده نظام اسلامی نیست، تصریح کرد: رفع این مسائل نیازمند کمک سران طوایف، علما، مصلحین و حکمین قرآنی است.

 

رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: همواره تاکید داریم که مقامات قضائی ارتباط خود با مردم، علما، سران طوایف، ریش سفیدان و متنفذین را حفظ کنند تا بر این مبنا قدم‌های بلندتری در مسیر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشته شود.

 

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به اینکه اتکا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم است، تاکید کرد: این نظام و انقلاب به پشتوانه مردم این راه پرپیچ و خم و طولانی را تاکنون طی کرده است و مردم بوده‌اند که این نظام را به وجود آورده‌اند، هزینه‌های سنگین حراست و حفاظت از نظام را پرداختند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

 

وی اظهارداشت: مردم همواره در صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب حضور داشته‌اند و در ۲۲ بهمن ماه سال جاری نیز مشت محکمی به دهان دشمنان این نظام و انقلاب خواهند زد زیرا مردم همواره ثابت کرده‌اند که در این برهه‌ها حضور دارند و امسال نیز یکبار دیگر دِین خود به نظام، انقلاب و شهدا را ادا خواهند کرد.

 

رئیس کل دادگستری استان کرمان؛ جایگاه و نفوذ کلام علما، سران طوایف، متنفذین و ریش سفیدان را مورد اشاره قرار داد و افزود: انتظار می‌رود که این نفوذ کلام و جایگاه اجتماعی علما، سران طوایف، متنفذین و ریش سفیدان برای حفظ وحدت، اتحاد و نگه داشتن مردم در صحنه بیشتر استفاده شود زیرا این افراد نقش مهمی در حفظ و حراست از ارکان نظام و انقلاب را بر عهده دارند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار