زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:
نباید در سال جدید اسیر باندبازی با مدیران و دولتمردان شویم

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت : نباید در سال جدید اسیر باندبازی با مدیران و دولتمردان شویم و هرجا ضعف و ناکارآمدی دیدیم حتما آن را تذکر و مطالبه گری کنیم.
زاهدی نماینده کرمان
 

به گزارش آسمان بردسیر، ایرنا نوشت: محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در مراسم اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در شهر کرمان با حضور مدیران استانی افزود: نباید در سال جدید اسیر باندبازی با مدیران و دولتمردان شویم و هرجا ضعف و ناکارآمدی دیدیم حتما آن را تذکر و مطالبه گری کنیم.

 

وی اظهار داشت: دولت وظیفه سنگین تری برای تحقق فرمان سال دارد زیرا بار اجرایی کشور بر دوش دولتمردان است و در این خصوص باید مدیران پاکدست، صادق و شفاف از وزیران گرفته تا معاونان رییس جمهوری و مدیران رده های پایین تر بر سر کار باشند.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: حرام است بر دولت که کسی با رفاقت بازی بر سرکار باشد و افراد ناکارآمد را مسئولیت دهد زیرا افراد قوی باید در مدیریت های کلیدی کشور حضور داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه مبارزه با فساد در برخی بنگاه های اقتصادی معدنی، صنعتی و کشاورزی وجود دارد تصریح کرد: دولت باید برای معرفی مفسدان به دستگاه قضایی پیشقدم شود.

 

زاهدی افزود: شفاف سازی کار مهم دولت است، ضمن اینکه دولت باید ضمن اصلاح نظام بانکی، اقتدار بخشی به بانک مرکزی، جلوگیری از بنگاه داری اقتصادی بانک ها، جلوگیری از استقراض از بانک مرکزی، از افزون خواهی برخی بانک ها مراقبت کند.

 

وی بیان کرد: دولت باید کاری کند که سرمایه گذار داخلی و خارجی پای کار بیاید که یکی از مهمترین عوامل رشد تولید در این بخش، بهبود فضای کسب و کار است.

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در ادامه با تاکید بر ضرورت توجه به بنگاه های کوچک و متوسط بویژه در استان هایی همچون کرمان که مناطق محرومی دارند بیان کرد: دولت باید برنامه کوتاه مدت برای ارتقای این حوزه تعریف کند و توجه به شرکت های دانش بنیان و اقتصاد دانش بنیان نیز در دستور کار باشد.

 

برکات رشد تولید

زاهدی اضافه کرد: اگر رشد تولید اتفاق افتاد باعث امیدآفرینی، کارآفرینی، تحکیم خانواده و تقویت اعتماد ملی می شود و ضمن حرکت به سوی استقلال ملی، رشد تولید ما را به استقلال می رساند و برای برون رفت از مسایل و مشکلات سیاسی و امنیتی تاثیر دارد.

 

وی ادامه داد: همچنین باید پی ریزی اقتصاد دانش بنیان، جذب سرمایه گذاری خارجی و صادرات فناوری درون کشور شکل گیرد که این مهم در نهایت سبب رونق بخشیدن به سفره و معیشت مردم می شود.

 

زاهدی افزود: اقتصادی که پویاست می تواند به وضع موجود خاتمه بخشد و افق روشنی برای پیشرفت کشور و زمینه ای برای ظهور امام زمان(عج) فراهم کند.

 

وظیفه دولت و مجلس در تحقق فرمان رهبری

 

نماینده مردم کرمان و راور در خانه ملت گفت: رهبر معظم انقلاب فرمان مهار تورم و رشد تولید را در آغاز سال جاری صادر کردند و با این فرمان وظیفه سنگینی بر دوش دولت و مجلس شورای اسلامی گذاشتند.

 

وی بیان کرد: رهبری فرمودند که از مردم کمک بگیرید و حتی اقتصاد و تولید را مردمی کنید لذا ما مجلسی ها در تصویب قوانین بایستی منافع ملی و فراملی را مورد توجه قرار دهیم، از شعار عبور کنیم و تمامی نمایندگان مجلس برای امیدآفرینی در جامعه وظیفه دارند.

 

زاهدی خاطرنشان کرد: سخنان مسئولان نباید در جامعه ناامیدی ایجاد کند؛ ما نیز وظیفه داریم در برخی قوانین که ممکن است به تورم افزایی کمک کند تجدیدنظر کنیم.

 

وی افزود: مجلس کارهای ارزشمندی در حمایت از تولید انجام داد و قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان، حمایت از تولید و عرضه مسکن و کسب و کار را همین مجلس تصویب کرده است.

 

قدردان رافت اسلامی رهبری باشیم

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری با بیان اینکه دشمن می خواست موج جدیدی از اغتشاشات را در کشور به وجود بیاورد گفت: رهبر معظم انقلاب در این جریان رأفت اسلامی را به اوج رساندند.

 

وی ادامه داد: تجربه نشان می دهد کشورهای دیگر برخوردهای بسیار بدتری با اتفاقات درون کشورشان داشتند و در این خصوص باید قدردان رافت اسلامی رهبری معظم انقلاب باشیم.

 

زاهدی افزود: جریان های جبهه مقاومت و جریان های ضد استکباری سراسر دنیا الهام گرفته از انقلاب اسلامی بودند.

 

پرچم جمهوری اسلامی امروز با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولان در کرمان به مناسبت روز جمهوری اسلامی در میدان عاشورای شهر کرمان به اهتزاز درآمد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار