با موضوع بررسی تهدیدات زیرساختی اخیر کشور؛
همایش پدافند سایبری در کرمان برگزار شد

همایش پدافند غیرعامل با موضوع بررسی تهدیدات زیرساختی اخیر کشور در کرمان برگزار شد.
سایبری

به گزارش آسمان بردسیر، صبح همایش پدافند سایبری با موضوع بررسی تهدیدات زیرساختی اخیر کشور در سالن شهید منتظری استانداری کرمان برگزار شد.

 

کریمی مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمان در این همایش یاد و خاطره شهیدان و سردار پرافتخار جهان اسلام، سپهبد قاسم سلیمانی را گرامی داشت و اظهار کرد: حاج‌قاسم سلیمانی سال همایش پدافند سایبری با موضوع بررسی تهدیدات زیرساختی اخیر کشور سال‌های زیادی را در استان کرمان به نوعی کار پدافند غیرعاملی انجام داد.

 

 وی افزود: شهید سلیمانی در تامین امنیت اقصی‌نقاط استان کرمان، شب و روز وقت گذاشت که زیرساخت‌های توسعه استان هم بر پایه امنیت برقرار شود و بتوانیم توسعه را در همه جای استان به‌صورت پایدار و متوازن پیش ببریم.

 

 کریمی به اهمیت پدافند غیرعامل پرداخت و گفت: ۱۹ و ۲۰ دی‌ماه همایش تخصصی پدافند غیرعامل در نظام سلامت با همت اداره کل پدافند غیرعامل استان و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد.

 

مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمان گفت: شورای پدافند غیرعامل جنوب استان را برای اولین‌بار ۲۰ دی‌ماه جاری برگزار کردیم که محوریت آن بر آفت سوسک سرخرطومی در نخلستان‌ها است که معیشت مردم را به خطر می‌اندازد و هنوز در انسان‌ساز و غیرانسان‌ساز بودن آن شک و شبهه است.

 

کریمی با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل در حوزه سایبری گفت: با وفاق همه مسؤولان حراست‌ها، دبیران پدافند غیرعامل و مسؤولان فناوری اطلاعات دستگاه‌ها می‌توان در این حوزه به‌خوبی وارد شد تا مصونیت‌سازی اتفاق بیفتد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار